
Lacetània Teatre omple els caps de setmana de primavera de teatre amb produccions pròpies. Estrena el Cicle Escenes amb la comèdia Això no és un sopar Alpha, basada de Toc toc, del francès Laurent Baffie, adaptada i dirigida per Aleix Albareda.
Aquesta obra és representada per J. F. Manzano, Àngela Pujol, Joan Vilar, Montse Gualdo, Josep Farràs, Nahir Pérez i Eladi Sánchez, i se n'oferiran diverses funcions per Pasqua i Sant Jordi:
La propera representació tindrà lloc al Tatrau Teatre el dia:
Dissabte 29: 17 h
Les entrades del Cicle Escenes valen 10 euros per espectacle (8 euros els socis de Lacetània) i l'abonament per als tres que integren el programa, 25 euros (20 euros els socis). Estan a la venda a l'Oficina de Turisme i, una hora abans de la funció, al Tatrau Teatre.
[formulariauto]30[/formulariauto]