VIDEO Xavier Graset conversa al voltant de la sèrie «Pecats capitals» (Fragmenta) amb els seus autors
El set pecats capitals amb Oriol Quintana, Marina Porras, Oriol Ponsatí-Murlà, Adrià Pujol Cruells, Anna Punsoda, Jordi Graupera i Raül Garrigasait
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2020 a les 22:31
Actualitzat el 20 de gener de 2020 a les 17:21
De dilluns a divendres, de 22.00 a 23.30, Xavier Graset condueix el programa "Més 324", un espai de debat en què es confronten idees i punts de vista sobre els temes d'interès i l'actualitat.
Xavier Graset té l'ajut dels millors especialistes i la presència dels protagonistes, i busca el contrast de parers, cada nit, en un marc de diàleg creatiu, però sense obviar l'enfrontament.
I aquest divendres, Graset ha parlat amb set joves assagistes catalans que reflexionen sobre els pecats capitals per invitació de Fragmenta Editorial, entre els quals s'hi troba el solsoní Raül Garrigasait.
La mandra, d'Oriol Quintana, i L'enveja, de Marina Porras enceten la sèrie sobre els pecats capitals que Fragmenta publica a la col·lecció "Assaig" (en català) i a "Fragmentos" (en castellà). Segueixen L'avarícia, d'Oriol Ponsatí-Murlà; La gola, d'Adrià Pujol Cruells; La luxúria, d'Anna Punsoda; La supèrbia, de Jordi Graupera, i La ira, de Raül Garrigasait. Els volums aniran apareixen fins al febrer del 2020.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Solsona mostra la visibilització del lesbianisme a través del cinema
-
Cultura i Mitjans El Consell Comarcal del Solsonès anuncia les persones guanyadores del XIII Concurs de Relats Breus
-
Cultura i Mitjans La 3a edició del Festuc es farà el dissabte 28 al Castellvell d'Olius
-
Cultura i Mitjans El cantautor solsoní Roger Mas puja avui «Al cotxe»
-
Cultura i Mitjans Un concert per inaugurar la nova porta d'accés a l'orgue de la Catedral de Solsona
-
Cultura i Mitjans Marcel Gisbert presenta una novel·la històrica protagonitzada per Joan Prim i Prats a Solsona