Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, els Amics del Museu de Solsona conviden la població a aproximar-se a la vida quotidiana dels nostres avantpassats de la prehistòria per mitjà de visites comentades a la cabana reconstruïda a la sala d'exposicions temporals del Museu Diocesà i Comarcal. Se n'oferirà a les 11 del matí i les 6 de la tarda. Per participar-hi cal reservar plaça amb antelació trucant al telèfon 973482101.
Des que es va instal·lar aquest nou atractiu al Museu, fa uns quants mesos, l'han visitat més de mig miler d'escolars de la comarca i, davant l'èxit assolit, els Amics del Museu tenen la voluntat d'oferir la possibilitat de gaudir-ne en família a tothom que hi tingui interès.
Visites comentades a la cabana prehistòrica del Museu
Aquest proper dimecres a les 11 del matí i a les 6 de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2011 a les 21:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Concert de Mar Pujol a la Torre de Peracamps
-
Cultura i Mitjans Solsona reviurà aquest dissabte en un concert les músiques del compositor Ramon Pujol i Llanes
-
Cultura i Mitjans Nando Cruz, Jordi Oliveras i Uriol Gilibets presenten el llibre «La cultura en tensió. Sis propostes per reapropiar-nos de la cultura»
-
Cultura i Mitjans El XXVII Festival d'Orgues de Ponent i del Pirineu fa parada a Solsona
-
Cultura i Mitjans L'últim ball
-
Cultura i Mitjans Els Catarres, Roger Mas i Lluís Llach s’uneixen per oferir una versió acústica de «País estrany»