Cardona amplia des d'avui l'espai destinat als visitants amb autocaravanes, caravanes i campers amb l'obertura d'una nova àrea a La Coromina. Des del mes de setembre del 2018 la vila ha ofert una àrea d'autocaravanes situada al costat del Camp Vida Activa (zona esportiva) per realitzar el buidatge d'aigües grises i càrrega d'aigua. El nombre de places d'aquesta zona és de 9 places.
Des d'aquesta semana s'obre un nou espai d'autocaravanes més àmplia en un entorn natural fascinant al costat de l’antiga llera del riu Cardener amb el Castell de Cardona presidint el nucli de La Coromina amb una totalitat de 37 places.
Aquest nou espai disposa de zona esportiva, espai de pic-nic a la llera del riu Cardener amb zona de jocs i esbarjo i ben aviat es preveu que pugui facilitar punts de subministrament elèctric i wifi.
En les dues àrees s'hi instal·laran plafons explicatius de l'oferta turística, comercial i gastronòmica de la vila amb l'objectiu que el pernoctants visitin el centre històric de Cardona i La Coromina.
D'aquesta manera Cardona compta amb gairebé una cinquantena de places per autocaravanes al municipi i es posiciona com un espai de referència per al turisme de autocaravanes, caravanes i campers.
Cardona inaugura una nova zona d'autocaravanes a La Coromina
L'espai ofereix un total de 37 places i consolida, així, la seva oferta
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2022 a les 21:11
Actualitzat el 15 d’abril de 2022 a les 21:15
Et pot interessar
-
Societat
La Catedral de Solsona acollirà la clausura de l'Any Jubilar
-
Societat
S'amplia l'horari de la sala d'estudi de la biblioteca de Solsona per festes
-
Societat
Els Catarres, cap de cartell de la 37a Festa del Brut i la Bruta de Torà
-
Societat
Solsona recupera el trenet de Nadal
-
Societat
El projecte solsoní La Matriu obre un nou grup per a famílies amb infants nascuts el 2024 i el 2025
-
Societat
Isa Martínez torna a guanyar el Concurs de postals de Nadal de Solsona
