El CTFC a la reunió SylvaMED a Avingnon. Foto: CTFC
Dins els actes de la Setmana Forestal del Mediterrani, que va tenir lloc a Avignon del 5 al 8 d'abril, es va celebrar la 2a reunió de socis del projecte SylvaMED.
El Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC), juntament amb 7 socis més de França, Itàlia, Eslovènia, Grècia i Catalunya, desenvolupen aquest projecte, des del passat mes de setembre, que té per objectiu el reconeixement i la valorització dels serveis ambientals dels boscos del Mediterrani per tal de contribuir a la protecció mediambiental i al desenvolupament rural sostenible.
Durant la reunió es van presentar les experimentacions pilot que es desenvoluparan i en les que s'aplicaran diferents mecanismes de compensació econòmica. Es preveu que aquests pagaments reverteixin en la pròpia gestió dels espais forestals.
La propera reunió tècnica tindrà lloc el mes de juny a Ljubljana (Eslovènia) on es presentaran diferents informes tècnics.
El projecte s'emmarca dins el Programa MED i és cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).
Celebren la 2a reunió tècnica del projecte SylvaMED a Avignon
Dins els actes de la Setmana Forestal del Mediterrani en que participa el CTFC
Publicat el 13 d’abril de 2011 a les 19:29
Et pot interessar
-
Societat
L’ADF Vall de Lord impulsa la construcció d’un punt de reserva d’aigua i l’arranjament de vials per reforçar la prevenció d’incendis forestals
-
Societat
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic
-
Societat
Exposició «CiènciArt» a la Biblioteca de Solsona
-
Societat
Mostraran amb una Micro Fira les aliances i impacte de l'economia social i solidària al Solsonès
-
Societat
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics
-
Societat
Solsona i el Solsonès planten cara a les violències sexuals amb una desena d'actes pel 25N
