El Consell Comarcal del Solsonès vol contractar un servei d'assessorament jurídic, laboral i d'àmbit sanitari en el sector públic del Consell Comarcal del Solsonès i Centre Sanitari del Solsonès, FPC, amb un pressupost de licitació de 15.125,00 € IVA inclòs amb una durada del contracte d'un any, amb possibilitat de pròrroga d'any en any, sense que la durada total del contracte incloses les pròrrogues excedeixi de quatre anys.
Les actuacions objecte de la present contractació es centren principalment al Centre Sanitari del Solsonès, el qual disposa de conveni col·lectiu propi i d’una plantilla de 90 treballadors.
El Centre Sanitari del Solsonès en l’actualitat es troba en fase de negociació amb el comitè d’empresa de l’entitat sobre els increments retributius contemplats en la Llei de pressupostos de l’Estat, així com en el pagament de DP0s dels exercicis 2018 i 2019 (complements per objectius).
Les tasques a realitzar al Centre Sanitari del Solsonès en matèria laboral, sanitària i jurídica: són les següents:
⎯ Elaboració de dictàmens o informes que es precisin i es sol·licitin relatius a aspectes
jurídics, sanitaris, laborals, sobre el conveni laboral, de Seguretat Social, tributaris,
protecció de dades, contractació administrativa, etc.
⎯ L’assistència a reunions amb la representació dels treballadors del Centre Sanitari del
Solsonès, FPC.
⎯ La presentació de propostes de negociació entre l’entitat i els representants dels
treballadors i sindicat i el seu seguiment.
⎯ La negociació de conveni col·lectiu de l’entitat.
⎯ L’assessorament en matèria jurídica, sanitària i laboral que li sigui requerit.
⎯ La resposta a qualsevol consulta formulada amb el respectiu informe o document
justificatiu, segons li determini del Consell Comarcal.
⎯ Assistència a inspeccions de Treball en cas que aquestes tinguin lloc.
⎯ Col·laboració en la Relació de Llocs de treball de l’entitat en cas que aquesta li ho
requereixi.
⎯ Resolució verbal de tota mena de consultes, ja sigui amb presència física al domicili
l’entitat contractant o contractada, telefònicament o telemàtica.
⎯ Resolució escrita de consultes mitjançant correu electrònic.
⎯ Assessorament i acompanyament als professionals del Centre Sanitari participants en
grups de treball, reunions i processos relacionats amb les matèries objecte
d’assessorament i altre tipus de col·laboració.
⎯ Resolució de consultes i elaboració d’informes vinculats a la problemàtica jurídica de
l’activitat d’assistència sanitària.
⎯ Resolució i seguiment de les reclamacions administratives relacionades amb la
prestació del servei sanitari.
⎯ Redacció de documents en matèria laboral i jurídica i sanitària.
Actuacions al Consell Comarcal del Solsonès
⎯ A nivell general totes les actuacions necessàries pel correcte compliment de la
normativa laboral d’aplicació.
⎯ Assessorament en tota classe d’assumptes d’índole laboral i funcionarial ocasionats
per les relacions amb el personal de l’entitat.
⎯ Resolució d’aquelles consultes d’àmbit laboral i jurídic (dret administratiu, contractació
administrativa, de protecció de dades, etc.) elaborant els informes corresponents i la
resolució de consultes mitjançant informes i dictàmens.
⎯ Redacció de documents en matèria laboral i jurídica.
⎯ Assistència a inspeccions de treball
⎯ Qualsevol assessorament en matèria laboral i jurídica que li sigui requerit.
Respecte a l’assessorament legal en matèria de negociació col·lectiva cal indicar que l’objecte del contracte suposarà negociar el conveni col·lectiu aplicable al Centre Sanitari i al Consell Comarcal dins la quota fixa per cinc reunions anuals (ó 20 hores anuals).
Pel que fa a l’assessorament legal en matèria de dret laboral, sanitari i de dret públic es poden plantejar 5 consultes de mitjana amb caràcter setmanal.
La col·laboració en la Relació de Llocs de treball no superarà les 20 hores anuals, en cas que aquesta fos requerida.
El servei d’assessorament objecte d’aquest contracte serà retribuït mitjançant l’abonament d’una quota mensual fixa.
En aquesta quota no s’incorporen les despeses de dietes i desplaçaments, en el cas de
reunions presencials. Aquestes es retribuiran a un preu màxim de 20 € la dieta per àpat (dinar i/o sopar) i a un màxim de 0,45 €/km (amb un màxim de 100 € per viatge), que inclourà totes les despeses de desplaçament. S’entenen tots els imports anteriors amb IVA inclòs.
El Consell contractarà per 15.000 euros a l'any un servei d'assessorament jurídic i laboral
Atendrà qüestions específiques del Centre Sanitari i del propi Consell
Ara a portada
Publicat el 06 de febrer de 2021 a les 17:46
Et pot interessar
-
Economia L'alumnat de l'Escola Arrels combina formació pràctica i orientació educativa a Manresa
-
Economia El Hub Forestal de Catalunya esdevindrà un pol d'innovació i un referent de divulgació científica sobre l'aprofitament de la fusta
-
Economia La Fira de la Mel de Riner arrenca amb una Jornada tècnica i una experiència gastronòmica prèvia
-
Economia Solsona treu a concurs el casal d’estiu ludicoesportiu de les piscines municipals