El conseller d'Empresa i Coneixement Ramon Tremosa ha visitat els projectes d'El Miracle

Publicat el 02 de maig de 2021 a les 22:40
Actualitzat el 03 de maig de 2021 a les 17:21
Aquest diumenge 2 de maig, el conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Ramon Tremosa, ha fet una visita institucional a l'Ajuntament de Riner acompanyat de l'alcalde, Joan Solà, i de membres del consistori, i ha signat el llibre d'honor de l'ajuntament.
 

Foto: Departament d'Empresa


El conseller ha visitat les obres de millora als accessos al santuari del Miracle, que compten amb una subvenció de 350.000 euros del Departament d'Empresa i Coneixement a través dels Plans de Foment del Turisme de Catalunya. El projecte, amb una inversió global de 906.000 euros, permetrà millorar l’entorn del conjunt del Miracle, connectant les zones més emblemàtiques i crear espais i circuits adaptats a persones amb mobilitat reduïda i discapacitats sensorials.
 Les obres també permetran fer actuacions mediambientals per fer del Miracle un referent turístic de primer ordre.
 

Foto: Departament d'Empresa


Durant la visita institucional el conseller també ha pogut conèixer els treballs que s'han fet al pati interior renaixentista de la Casa Gran de Riner de la mà dels responsables dels treballs, així com el santuari del Miracle.
 

Foto: Departament d'Empresa

Foto: Departament d'Empresa

Foto: El Miracle

Foto: Departament d'Empresa

Foto: Departament d'Empresa

Foto: Departament d'Empresa