“Què representa avui treballar per a una ETT, implicacions i avantatges” és el títol de la sessió informativa que tindrà lloc dimarts vinent, dia 25, a les quatre de la tarda a la sala cultural de l’Ajuntament de Solsona. L’organitza el Dispositiu d’Inserció Sociolaboral (DIS) del consistori i és oberta a tothom.
L’objectiu d’aquesta xerrada és abordar tot el que suposa treballar per a una empresa de treball temporal. Anirà a càrrec de Josep Candàliga i Cristina Martínez, comercial i psicòloga de l’ETT Grup Català de Treball. És una sessió d’assistència gratuïta i sense inscripció prèvia. Aquesta convocatòria està subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc del projecte Treball als Barris i cofinançada pel Fons Social Europeu.
Nous cursos gratuïts per a persones a l’atur
D’altra banda, des del DIS de Solsona s’han programat per als propers mesos dos cursos gratuïts adreçats als solsonins en situació d’atur. El 7 d’abril començarà una nova edició del curs de gestió de vendes, després de la bona acollida que va tenir l’any passat. Serà de 30 hores i finalitzarà el 16 d’abril.
I del 5 al 26 de maig s’impartiran 40 hores de classes de màrqueting en línia, fruit de la demanda detectada en el marc de la prospecció empresarial que també realitza aquest servei adscrit a la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament solsoní. Pròximament s’obriran les inscripcions a ambdues ofertes formatives. Les persones interessades a rebre’n més informació poden contactar amb l’organització mitjançant el correu electrònic borsatreball@ajsolsona.cat.
El Dispositiu d’Inserció Sociolaboral de Solsona organitza una sessió informativa sobre les ETT
La xerrada es durà a terme dimarts que ve a les quatre a l’Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2014 a les 20:53
Et pot interessar
-
Societat Solsona organitza un nou curs de taitxí per treballar l’equilibri físic i mental
-
Societat Arriba a Solsona l'exposició «Destí Igualtat»
-
Societat Una caminada i una pedalada des de Solsona culminaran diumenge amb una observació del sol a Lladurs
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta
-
Societat Olius i Riner organitzen caminades aquest proper diumenge 21 de setembre
-
Societat «Un somni fet realitat»