L’equip tècnic del Consorci ha finalitzat la certificació dels expedients d’ajut de l’anualitat 2010 i que han finalitzat les seves actuacions els darrers mesos; L’import aprovat de subvencions executades és de 790.000 €, que corresponen a 17 expedients d’ajut i que han suposat una inversió per part dels promotors/ores privats de 2.700.000 €; dels expedients tramitats 13 ja han rebut el pagament de l’ajut per part del Departament d’Agricultura i el Fons europeu FEADER.
Entre els expedients hi ha la creació d’una formatgeria artesana a Sant Llorenç de Morunys, l’obertura d’un restaurant japonès a Solsona, millores en comerços i empreses de serveis a Solsona, la rehabilitació d’un teatre per a sala de concerts a Guissona, un laboratori d’anàlisis microbiològics i fisicoquímics a Cervera, , la creació d’un apart hotel de 3 estrelles a Su, la creació de la piscina coberta d’un càmping a Sant Llorenç de Morunys, entre d’altres.
Cal recordar que el Consorci disposa per a la convocatòria d’ajuts de l’any 2011 d’un pressupost de 1.900.000 €, que finalitza el plaç de presentació de sol•licituds el dia 30 de novembre; un cop finalitzada la convocatòria es podran seguir presentant sol•licituds de visita prèvia per les actuacions que es desenvolupin els propers mesos.
Per a més informació podeu consultar la web: www.lcc.cat
El Programa LEADER ha aprovat ajuts per import de 790.000 euros
A la Catalunya Central
Publicat el 27 de novembre de 2011 a les 22:04
Et pot interessar
-
Societat
Les autoescoles volen ensenyar a circular en situacions de neu, arran de l'aprovació d'una directiva europea
-
Societat
Descobreixen grafits del segle XVII a les habitacions de l'antic alberg de pelegrins del Santuari del Miracle
-
Societat
La Casa Gran del Miracle guanya sostenibilitat i accessibilitat amb la seva rehabilitació final
-
Societat
Dimarts vinent arrenca a Olius i a Sant Llorenç de Morunys «Més digitals», el projecte per apropar el món digital a les persones grans
-
Societat
Torà desborda sàtira i tradició en una multitudinària 37a Festa del Brut i la Bruta amb 10.000 assistents
-
Societat
Troba't a les primeres imatges del Carnaval de Solsona 2026
