En un any, el Solsonès ha perdut el 2'01% dels treballadors autònoms i ha passat dels 1591 al juny del 2010 als 1559 al juny del 2011.
Aquesta tendència, es dóna també a les comarques centrals i també és la tendència general arreu de Catalunya i Espanya des de l'inici de la crisi.
En termes percentuals, la perdua al Solsonès ha estat superior a la global de Catalunya, que s'ha situat en un 1'41%.
Segons els sindicats i associacions sectorials, els principals motius d'aquesta davallada són la manca de liquiditat, la morositat i els baixos nivells consum, a més de la manca de crèdit per part de les entitats financeres.
El Solsonès perd el 2% dels treballadors autònoms en un any
32 empresaris individuals menys que fa un any
Publicat el 12 d’agost de 2011 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
-
Societat
670 alumnes de Solsona rebran formació en mobilitat segura durant aquest curs
-
Societat
El Centre Sanitari del Solsonès promou dues caminades pel Dia Mundial de l’Activitat Física
