La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha donat a entendre aquest matí que es mantindrà la retallada d'una paga als treballadors públics el 2014. "Els treballadors públics han fet un gran esforç. L'hauran de tornar a fer? És possible, però el que no farem és retallades addicionals", ha indicat Ortega en declaracions a Rac 1, afegint després: "No més ajustos addicionals, sí aquells que estem duent a terme".
La vicepresidenta ha afegit que també buscaran mesures que millorin les condicions laborals dels treballadors públics, com per exemple buscar una jornada més flexible o incrementar la conciliació amb la vida familiar.
Els treballadors públics es tornaran a quedar sense una paga el 2014
"No més ajustos addicionals, sí a aquells que estem duent a terme", ha indicat la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2013 a les 18:22
Et pot interessar
-
Societat
La Catedral de Solsona acollirà la clausura de l'Any Jubilar
-
Societat
S'amplia l'horari de la sala d'estudi de la biblioteca de Solsona per festes
-
Societat
Els Catarres, cap de cartell de la 37a Festa del Brut i la Bruta de Torà
-
Societat
Solsona recupera el trenet de Nadal
-
Societat
El projecte solsoní La Matriu obre un nou grup per a famílies amb infants nascuts el 2024 i el 2025
-
Societat
Isa Martínez torna a guanyar el Concurs de postals de Nadal de Solsona
