El Consorci per al Desenvolupament de la Catalunya Central assessora gratuïtament com elaborar memòries de sostenibilitat empresarials com a eina de transparència i màrqueting de les entitats, PIMES i autònoms.
En el marc del projecte Gestió Sostenible Rural, el proper dijous 20 de febrer es durà a terme el taller sobre Memòries de Sostenibilitat, amb l’objectiu d’incentivar les empreses del territori rural a fer la memòria de sostenibilitat de la seva pròpia empresa, com a eina de transparència i de màrqueting sostenible. L’acte tindrà lloc a la seu del Trampolí Emprenedor del Solsonès a l’edifici del Seminari del CTFC de les 9.00 a les 13.30.
S’entén com a Memòria de Sostenibilitat, un document que explica els impactes econòmics, mediambientals i socials provocats per les activitats quotidianes d’una organització (empresa, negoci, adm. Pública, etc.) Aquesta jornada comptarà amb la presentació de l’eina, experiències pràctiques empresarials i el taller d’elaboració de memòries sostenibilitat: primers passos.
Aquest acte és gratuït i destinat a les entitats públiques i privades conscienciades amb la Responsabilitat Social Empresarial, amb una nova comunicació i gestió empresarial més sostenible i responsable.
Per tal d’assistir a la jornada i taller, cal inscripció prèvia, posant-se en contacte per telèfon al 973 48 16 44 ext. 401 o bé, per correu electrònic a laiaespasa@lcc.cat.