La campanya de vals de Nadal de Solsona es va traduir en una despesa de 8.840 euros als
establiments locals. De les 14.850 butlletes repartides durant la primera quinzena de desembre pels 77 establiments adherits, se’n van premiar 471 amb premis directes de 20 euros i es van gastar prop de 8.000 euros, als quals cal sumar els tres premis de 250 euros cadascun sortejats per la regidoria de Desenvolupament Local. Aquestes són les dades de balanç del tercer any de la iniciativa “Jo compro a Solsona”.
“La campanya funciona bé i ens sentim còmodes amb el format que ha adoptat, motiu pel qual tenim la voluntat de donar-li continuïtat cada any”, apunta el regidor de l’àrea, Ramon Montaner. El volum de botigues, bars i restaurants és lleugerament superior al de l’any passat, fet que demostra la consolidació d’aquesta acció coordinada per l’Agència de Desenvolupament Local.
Tot i que la partida destinada a la campanya en aquesta última edició era inferior a la de l’any anterior, es va repetir l’experiència d’incentivar les compres al comerç local repartint butlletes per dinamitzar aquest sector econòmic les setmanes prèvies a les festes.
Per beneficiar-se dels vals, calia comprar o consumir durant la primera quinzena de desembre en algun dels 77 establiments adherits. Per cada compra es rebia una butlleta i s’havia de comprovar si era premiada en una plataforma en línia. En cas de tenir premi, es rebia un correu electrònic amb els vals valorats en 20 euros per gastar fins al 24 de desembre a qualsevol dels bars i botigues participants a la campanya. Així mateix, entre les butlletes no
premiades de les persones empadronades a Solsona el 19 de desembre es va realitzar el sorteig de tres premis de 250 euros en vals de compra.
La campanya de vals de Nadal de Solsona deixa 8.840 euros als establiments locals
La regidoria de Desenvolupament Local té la voluntat de mantenir la iniciativa cada desembre
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2024 a les 08:30
Et pot interessar
-
Economia L'alumnat de l'Escola Arrels combina formació pràctica i orientació educativa a Manresa
-
Economia El Hub Forestal de Catalunya esdevindrà un pol d'innovació i un referent de divulgació científica sobre l'aprofitament de la fusta
-
Economia La Fira de la Mel de Riner arrenca amb una Jornada tècnica i una experiència gastronòmica prèvia
-
Economia Solsona treu a concurs el casal d’estiu ludicoesportiu de les piscines municipals
-
Economia Riner convoca plaça per a un tècnic de cara a afrontar el repte demogràfic
-
Economia Aquesta Setmana Santa, més de 800 persones han recorregut el Solsonès a través de les visites de Solsona Experience