La CUP iniciarà una campanya de conscienciació sobre l'actual sistema de consum

Arran de la possible implantació d'una Mercadona a Solsona

Publicat el 06 de febrer de 2014 a les 08:15
Membres de la CUP Solsonès, durant la roda de premsa Foto: Ramon Estany

"A grans cadenes, grans remeis" és el nom de la campanya que la CUP Solsonès engegarà properament a Solsona, a partir de la notícia d'una possible implantació d'un Mercadona a Solsona. Les línies generals d'aquesta campanya es van donar a conèixer ahir dimecres en una roda de premsa, en la qual van explicar que no volen centrar-se només en el Mercadona sinó que volen anar més enllà, tot criticant el sistema actual de consum i proposant alguns canvis.
La campanya tindria dues línies, la primera de divulgació, amb un seguit d'actes com xerrades i videofòrums on poder informar a la gent i portar experts que expliquin alternatives al sistema actual de consum i les coses dolentes que té aquest. Finalment, es vol acabar aquest procès amb un debat, que demanaran que impulsi l'ajuntament, com a representant de tots els ciutadans, en el qual s'invitaria a tota la gent involucrada i a tots els ciutadans, i on es pugui parlar obertament sobre Mercadona i aquest sistema debatent els pros i els contres.
Pel que fa a la reacció de l'ajuntament, la CUP valora positivament la voluntat de l'alcalde de reunir-se amb els botiguers i comerciants, encara que creuen que estaria més bé fer-ho d'una manera més àmplia, incloent a tota la ciutadania,