
L'empresa Knauf ha culminat el projecte d'ampliació del magatzem de producte acabat a la planta de producció de plaques de guix laminat Knauf-Guixers
Amb una superfície construïda ampliada de 2.800 m2Â de nau +450 m2Â sota de marquesina (representa un 25%Â d’increment respecte el magatzem anterior)
La inversió ha suposat uns 660.000 € i les obres s'han executat entre el mes de juliol 2015 i el desembre 2015
El principal mercat de Knauf és França, on realitza el 90% de les seves vendes.
Els objectius d'aquesta inversió són:
-Ampliar la zona d’emmagatzematge de producte acabat. La creixent adaptació a les necessitats iÂ
demandes dels clients, amb un nombre creixent de referències (placa d’aïllament acústic, placaÂ
d’aïllament tèrmic, placa d’alta duresa, placa hidròfuga, placa amb cantell afinat, múltiples dimensions de placa, múltiples dimensions de palets,….)
-Habilitar el procés d’implantació a la nova instal·lació de plaques de guix laminat amb 4 cantells afinats (Inversió addicional de 450.000 €)
-Optimitzar els recorreguts interns de fluxe de material
-Millorar la seguretat laboral en possibles accidents per creuaments de vehicles carretons de transport de material amb camions de transport de producte a client. S’han separat els carrils d’ambdós tipus de vehicles que abans de l’obra es compartien.
-Construir la nau seguint la línea arquitectònica i funcional de la fàbrica existent des de fa 24 anys.
-Nova zona de càrrega de camions sota la marquesina.
-Poder emmagatzemar sota coberta els perfils conformats en fred de muntatge de plaques. FinsÂ
ara quedaven a la intempèrie. Knauf va adquirir la fàbrica de perfils Richter Systems l’estiu del 2014.
L’obra l’han realitzat íntegrament empreses de les nostres comarques: Ofi7, ServiobresQueralt, Naterma, Baborte, Portes Prat, Metal·lúrgia, Tot Cristall, Metal·lúrgia Riera 5 MEBSA
Â

També es va convidar a tot el personal de les empreses que han realitzat l’obra, i personal de Knauf Guixers, amb el director Thomas Stiefvater al capdavant.
Es podrà fer us de les instal·lacions a partir del gener 2016.

