Aquesta setmana s'han posat en funcionament les plaques solars que s'han instal·lat a la teulada de l'Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys. La nova instal·lació consta de 20 panells fotovoltaics, el que suposa una potència installada de 8,30 kWp.
Aquesta instal·lació comptarà també amb una bateria de 7,68 kWh, que permetrà emmagatzemar l'energia produïda en aquelles hores de més producció.
El cost de l'actuació ha sigut de 20.598,13 euros, dels quals 12.698,20 són provinents de l'Institut Català d'Energia dintre el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat amb Fons Europeus. La resta d'inversió és assumida amb fons propis de l'Ajuntament. Cal destacar que aquesta instal.lació ha de permetre reduir de forma molt substancial la factura elèctrica de l'edifici, fent-lo en molts moments totalment sostenible.
[plantillavirals]
L'ajuntament de Sant Llorenç estalvia llum amb plaques solars a la teulada
Són 20 panells fotovoltaics amb una potència instal·lada de 8,3 Kwp
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2024 a les 07:43
Actualitzat el 21 de gener de 2024 a les 08:13
Et pot interessar
-
Societat L'empresa pública ATL inverteix més de 400.000 euros en gestió forestal al Solsonès per compensar les seves emissions
-
Societat Endesa i el CTFC fan seguiment dels ratpenats migradors amenaçats
-
Societat Solsona fa una crida al veïnat i propietaris del nucli antic per a dissenyar un nou programa d’intervenció integral
-
Societat L’Associació Fènix recapta prop de 1.650 euros per la Fira de Sant Isidre
-
Societat L'alcalde de Guixers, contrari a tornar a posar en marxa les dutxes a les platges
-
Societat Obertes les inscripcions per les jornades econòmiques del Solsonès