Des de la regidoria de Desenvolupament Local de Solsona, s’han convocat diverses línies d’ajut adreçades a les activitats econòmiques per fer front a les restriccions derivades de la pandèmia, però en quedaven al marge els models de negoci que funcionen mitjançant el pagament de quotes periòdiques. Per això ara es convoca una subvenció adreçada específicament a acadèmies i escoles d’idiomes, centres de salut, ioga o similars i espais de coworking. El termini màxim per sol·licitar-la es tancarà dimecres que ve, dia 15.
Aquesta nova línia té l’objectiu de contribuir a compensar part de les pèrdues associades a la COVID-19 a aquells sectors que no han pogut beneficiar-se de les campanyes de vals de compra subvencionats. Cal que estiguessin oberts abans del març del 2020 i que continuïn en funcionament. Se subvencionarà el 90 per cent de la despesa que s’hagi hagut de continuar assumint malgrat les restriccions, com ara els subministraments de llum, aigua, gas, telèfon i internet, lloguers, quotes de crèdits o assegurances entre el setembre del 2020 i el 31 d’agost d’enguany. La quantitat màxima de la subvenció atorgada serà de 500 euros per establiment i l’assignació pressupostària per a aquests ajuts és de 6.000 euros.
Les activitats interessades en aquest ajut poden sol·licitar-lo fins dimecres telemàticament a https://bit.ly/31pSeZF (dins l’apartat de “tràmits destacats” i amb el certificat digital o IDCAT mòbil). Les bases íntegres es poden consultar aquí.
L’Ajuntament solsoní subvenciona acadèmies i centres de salut
Hi ha temps per presentar la sol·licitud fins dimecres que ve
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Espectacular presentació de la revista Oppidum amb la reintroducció del Cant de la Sibil·la al Solsonès Redacció
-
Successos Interrupció programada en el subministrament d'aigua en un sector de Solsona per aquest dilluns 5 de maig Redacció
-
-
-
Societat El projecte «Pobles abandonats» publica les fitxes històriques d'alguns pobles d'Odèn Redacció
Publicat el 10 de desembre de 2021 a les 16:07
Et pot interessar
-
Economia L'alumnat de l'Escola Arrels combina formació pràctica i orientació educativa a Manresa
-
Economia El Hub Forestal de Catalunya esdevindrà un pol d'innovació i un referent de divulgació científica sobre l'aprofitament de la fusta
-
Economia La Fira de la Mel de Riner arrenca amb una Jornada tècnica i una experiència gastronòmica prèvia
-
Economia Solsona treu a concurs el casal d’estiu ludicoesportiu de les piscines municipals