L’empresa d’equipacions personalitzades, amb més de 35 anys d’història, és l’encarregada de confeccionar la roba de les Seleccions Catalanes, tant d’entrenament com de joc, de pista i de platja.
A partir d’ara tota la roba esportiva de l’ens federatiu català passa a ser de Pentex, que ja va ser l’encarregada de vestir a les Seleccions Catalanes, masculines i femenines, que van participar als diferents Campionats d’Espanya de Seleccions Autonòmiques celebrats al 2023. Aquest any, a més també formarà part del Campionat de Catalunya de Seleccions Territorials com a col·laborador, a banda de confeccionar les samarretes.
Dins de l’acord, la Federació Catalana de Voleibol, que aposta per aquesta empresa solsonina, es compromet a la difusió de la marca Pentex i a tenir-la present en la imatge corporativa en els diferents actes corporatius.
Pentex és una empresa fabricant i distribuïdora d’uniformes i equipacions esportives que basa la seva activitat en el disseny y personalització d’aquestes des de la seva base situada al Solsona, on realitzen tots els passos de la cadena productiva.
El nou acord signat per la Federació Catalana de Voleibol suposa la incorporació d’un nou ‘partner’, que ingressa a l’elenc d’empreses com Vichy Catalan, Solideo, Wilson, Itegra, Creativia o Barnadental, entre d’altres.
L'empresa solsonina Pentex esdevé nou patrocinador de la Federació Catalana de Voleibol
Pentex es converteix en el proveïdor oficial de roba esportiva de la Federació Catalana de Voleibol durant dues temporades
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 17:03
Actualitzat el 14 de gener de 2024 a les 16:15
Et pot interessar
-
Societat L'empresa pública ATL inverteix més de 400.000 euros en gestió forestal al Solsonès per compensar les seves emissions
-
Societat Endesa i el CTFC fan seguiment dels ratpenats migradors amenaçats
-
Societat Solsona fa una crida al veïnat i propietaris del nucli antic per a dissenyar un nou programa d’intervenció integral
-
Societat L’Associació Fènix recapta prop de 1.650 euros per la Fira de Sant Isidre
-
Societat L'alcalde de Guixers, contrari a tornar a posar en marxa les dutxes a les platges
-
Societat Obertes les inscripcions per les jornades econòmiques del Solsonès