L’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal ha rebut des de l’inici d’any fins a mitjan de
febrer 236 consultes, mentre que durant el mateix període del 2021 se’n van rebre 143. Les
reclamacions rebudes en aquest mateix període s’han multiplicat per tres respecte al 2021.
Aquest augment és degut, principalment, al gran augment dels desacords amb les companyies
elèctriques ja sigui per manca de facturació del consum, per no respectar els preus contractats
i per canvi de companyia comercialitzadora de forma fraudulenta, entre altres.
Aquestes xifres acompanyen un canvi de tendència en la naturalesa de les reclamacions ja que
fins ara la majoria eren per problemes relacionats amb la telefonia i internet.
Per a més informació sobre aquesta qüestió o sobre qualsevol consulta o reclamació en
matèria de consum que necessiteu, us podeu dirigir directament a l’Oficina del consumidor del
Consell Comarcal del Solsonès, o trucar al telèfon 973482003.
Les companyies elèctriques tripliquen les reclamacions rebudes a l’Oficina del Consumidor
En el que portem d’any les reclamacions a les elèctriques són majors que les de telefonia i internet
ARA A PORTADA
-
-
Abaixa la persiana la botiga més veterana del barri Josep Torregassa de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
La 72a Fira de Sant Isidre de Solsona tindrà més d'un centenar d'expositors i comptarà amb un nou cicle cultural Redacció
-
Grusvas opta per no portar bestiar boví a la Fira de Sant Isidre de forma preventiva degut al brot de tuberculosi Redacció
-
Publicat el 28 de febrer de 2022 a les 13:16
Et pot interessar
-
Economia L'alumnat de l'Escola Arrels combina formació pràctica i orientació educativa a Manresa
-
Economia El Hub Forestal de Catalunya esdevindrà un pol d'innovació i un referent de divulgació científica sobre l'aprofitament de la fusta
-
Economia La Fira de la Mel de Riner arrenca amb una Jornada tècnica i una experiència gastronòmica prèvia
-
Economia Solsona treu a concurs el casal d’estiu ludicoesportiu de les piscines municipals