L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Solsonès informa

Publicat el 02 de setembre de 2015 a les 13:02
 

Que davant l’allau d’interrupcions del servei de telefonia mòbil que hi ha hagut a la comarca aquest mes d’agost, el consumidor té dret a reclamar una indemnització a l’operadora per aquests incidents.
 
Els passos a seguir són els següents:
 
1) Cal posar una reclamació a la companyia (a través del número de telèfon que tenen a disposició del client). 
2) Tot seguit cal demanar que us facilitin un número de reclamació o d’incidència (que és bàsic per poder-la tramitar davant l’Oficina del Consumidor)
 
També es pot posar la reclamació enviant una carta certificada amb acusament de rebuda.
 
La companyia de telefonia té un mes per respondre. Si transcorregut aquest termini no ha emès cap resposta o la què ha donat no hi esteu d’acord, podeu posar una reclamació a L’OFICINA COMARCAL D’INFORMACIÓ AL CONSUMDOR, a través del correu electrònic consum@solsones.ddl.net, al telèfon 973482003 Ext. 100, o presencialment al Consell Comarcal del Solsonès.