El rebut de la llum s'apujarà un 3,1 per cent a partir de l'1 d'octubre. La subhasta elèctrica entre les empreses comercialitzadores s'ha tancat aquest dimarts amb un encariment del preu base de l'electricitat. Una puja que el govern espanyol no compensarà.
El cost de l'energia que surt d'aquestes subhastes serveix per fixar en un 50 per cent la tarifa final. L'altre 50 per cent correspon al govern espanyol, que ja va avançar que mantindria congelada la part que regula per a aquest quart trimestre.
Després d'aquesta pujada, l'any tancarà amb quatre increments de la tarifa elèctrica, inclosos els del 3% al gener, de l'1,2% al juliol i del 3,2% a l'agost, i amb una única però significativa baixada, del 6%, a l'abril. Inclosa la nova pujada d'octubre, la tarifa s'ha encarit al voltant de l'11% des del gener del 2012.
Nova collada en el rebut de la llum el mes d'Octubre
La tarifa s'enfilarà per quarta vegada consecutiva, aquest cop un 3,1%
ARA A PORTADA
-
La Consellera Paneque inaugura les obres d'urbanització del nou polígon La Cort II de Cardona Redacció
-
-
El programa «Solsona dona la nota» omple dos mesos amb una trentena d'actuacions de diferents formats Redacció
-
-
El Centre Astronòmic del Solsonès ofereix veure la posta de Sol i eixida de Lluna al castell de Lladurs Redacció
Publicat el 24 de setembre de 2013 a les 21:32
Et pot interessar
-
Societat La Festa Major de Torà recuperarà la Baixada d'andròmines
-
Societat El Servei Enllaç d'Amisol porta set anys inserint persones a empreses de la comarca
-
Societat Sant Climenç viu una Festa Major arrelada a la tradició
-
Societat Solsona FM convoca «L’estiu dels 20», un concurs estival per commemorar l’aniversari de la ràdio
-
Societat Solsona treu a licitació les obres de ventilació del pavelló municipal d’esports
-
Societat El barri del Camp del Molí es vestirà de festa aquest cap de setmana