Preocupació als municipis de la Vall de Lord per la manca de servei de correus

Publicat el 13 de juny de 2021 a les 19:53
Els tres ajuntaments de la Vall de Lord, La Coma i la Pedra, Guixers i Sant Llorenç de Morunys han fet extensiva una nota de queixa a les diferents administracions i a la premsa on es fan ressò d'una situació que consideren insostenible pel que fa al servei de correus.

Expliquen en la carta que ja fa dies que quan el carter titular està de baixa o vacances, costa molt que des de Correus cobreixen la baixa.

Tot i això, des de l'oficina de Solsona enviaven algú (amb menys periodicitat) a fer el repartiment, però aquest cop la situació empitjora i ja fa uns dies des del dia 7 de juny que  Sant Llorenç de Morunys està sense servei d'oficina ni de repartiment tant de paqueteria com de correspondència amb tot el que això suposa per a la Vall.

La carta recorda que la Vall de Lord té una població envellida que ha de tenir els mateixos serveis que en qualsevol altre lloc del nostre país, per tant és obligació dels representants dels tres municipis defensar això allà on sigui i així ho faran S'ha demanat explicacions a Correus però responen que tenen falta de personal i que no tenen previst de fer res al respecte. Ara es demanarà l'ajuda de les administracions del nostre país per forçar a fer que Correus cobreixi les places afectades i es pugui recuperar el servei com més aviat millor 

El comunicat rebla que la situació actual és insostenible: "tenim habitants que estaven a l'espera de correspondència i paqueteria important i que ara es veuen obligats a baixar a Solsona amb tot el que això comporta, alguns d'ells no tenen possibilitat de transport i també tots els problemes que això ocasiona a les empreses de la Vall."

És incomprensible acaba dient- que no es cobreixin aquests dies i que es deixi sense servei a més de 1.400 habitats. Per tot això, faran extensiva aquesta nota a les diferents administracions així com a la premsa per tal d'aconseguir el màxim de ressò possible i esperen que serveixi perquè Correus mogui fitxa i solucioni el problema de forma immediata.