Sessió «Enxarxat: Apostem pel producte local»
Societat
El Consell Comarcal convoca a productors, elaboradors alimentaris i restaurants el dilluns 25 a les 5 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Societat Una vuitantena de tractors omplen Solsona en la Diada de l'11 de setembre Ramon Estany Montanyà
-
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
-
Cultura i Mitjans Més de 2.000 persones gaudeixen de les activitats de «Riner és cultura» Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes Ramon Estany Montanyà
Publicat el
14 de juliol de 2016 a
les 08:00
Amb l’objectiu d’apropar els productors locals i establiments de restauració de la comarca, el dilluns dia 25 de juliol a les cinc de la tarda, el Consell Comarcal del Solsonès acollirà la sessió Enxarxa’t: Apostem pel producte local, la qual, a partir de breus presentacions entre productors i establiments de restauració, ha de permetre conèixer-se millor facilitant així possibles col·laboracions i acords comercials.
Així, l’objectiu de la jornada és promoure l’establiment de sinergies i relacions comercials i de proximitat entre aquests agents, fent un pas endavant en la diferenciació del producte o servei mitjançant una venda de proximitat i la incorporació de nous productes locals en els menús o cartes.
La sessió s’adreça a productors i elaboradors agroalimentaris, establiments de restauració, cuines col·lectives (menjadors escolars, cuines de centres sanitaris o de cases de colònies, etc.), empreses de càtering o qualsevol altre establiment que elabori plats cuinats de les comarques del Solsonès, la Segarra, el Bages, l’Alt Urgell i el Berguedà.
Aquestes comarques són un territori ric en productes locals de qualitat, on es disposa d’una àmplia oferta de restaurants i altres establiments amb cuina (cuines col·lectives empreses de càtering i de menjar per emportar, etc.) que aposten, cada vegada més, per la diferenciació mitjançant la incorporació de productes locals en els seus menús i cartes.
Acte organitzat pel Consell Comarcal del Solsonès i Raiels, amb el finançament del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i amb la col·laboració de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona, de l’associació Productes Artesans i de Qualitat del Solsonès i del Gremi d’Hostaleria del Solsonès.
Et pot interessar
-
Societat
Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal
-
Societat
Novetats a l'Aplec Independentista del Castellvell
-
Societat
Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa
-
Societat
El Taller Sampons de Solsona cedeix el seu fons documental a SEAT Històrics
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
