S’informa l’empresariat solsoní dels programes que té a l’abast per guanyar competitivitat

En una sessió coorganitzada per l’Ajuntament i Empresaris per al Solsonès

Publicat el 19 de juliol de 2011 a les 16:55
Gonzàlez i Fontarnau, a la sessió informativa de dijous passat, a la sala cultural de l’Ajuntament Foto: Ramon Estany

En una conjuntura econòmica adversa com l’actual tota informació és d’ajuda per conèixer els serveis, programes de suport i eines que l’Administració posa a l’abast de les empreses catalanes per millorar en competitivitat. Amb aquestes mires, la regidoria de Promoció Econòmica de Solsona i Empresaris per al Solsonès van oferir dijous passat una sessió informativa a càrrec de Montserrat Fontarnau, delegada d’ACC1Ó a les comarques centrals. 
 
Davant d’una quinzena d’assistents, s’hi van donar a conèixer els programes que facilita aquesta agència de la Generalitat per a la internacionalització dels negocis, els serveis disponibles per a la innovació tecnològica i per al desenvolupament empresarial. Va obrir l’acte el regidor de Promoció Econòmica, Lluís-Xavier Gonzàlez. 
 
Totes les persones emprenedores interessades a informar-se d’aquest suport poden adreçar-se a la delegació d’ACC1Ó de les comarques centrals, trucant al telèfon 93.877.73.79, o bé per correu electrònic a través de les adreces mfontarnau@acc10.cat i jcanals@acc10.cat. 

 
Públic assistent Foto: Ramon Estany