Imatge d'arxiu del taller organitzat per Polítiques d'Igualtat. Foto: AjSLS
L'Ajuntament de Solsona ofereix l'oportunitat d'aprendre a reciclar i elaborar el propi vestuari a partir de la transformació de peces de roba usada, una fórmula per estalviar en temps de crisi. A final de mes començarà un taller de costura de 18 hores per costumitzar roba. És gratuït i obert a tothom, tot i que les places són limitades i hi tindran preferència les persones en situació d'atur. Les inscripcions són obertes fins al 25 de març als Serveis Socials municipals, o bé per correu electrònic a l'adreça plaimmigracio@solsones.ddl.net.
Impartirà el taller la solsonina Núria Passada, dissenyadora i professora de patronatge, costura i reciclatge. Les sessions es duran a terme els dilluns 28 de març, 4 i 11 d'abril i 2, 9 i 16 de maig de 10 a 1 a l'aula 13 del Casal de Cultura i Joventut.
Després de la bona acceptació dels dos cursos de costura i patronatge realitzats l'any passat, en què es va registrar una elevada demanda, l'Ajuntament, per mitjà del Pla de Ciutadania i Immigració i del Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD), ha decidit completar la sèrie amb un toc diferent i divertit. "Aquest taller és la cirereta del pastís d'aquesta oferta d'activitats", expressa la regidora de Polítiques d'Igualtat, Encarna Tarifa.
Tot i això, per participar-hi no és necessari haver assistit als dos cursos anteriors. No es requereixen coneixements previs, ni cap utensili. Només caldrà dur un parell de peces de roba que es vulguin transformar i imaginació.
Aquest taller, que inicialment havia de ser el primer dels cursos que es van organitzar l'any passat, permetrà costumitzar roba en desús reinventant-la a través de diferents tècniques. És una via per estalviar en temps de crisi i generar menys residus. Oimés, "és una activitat que pot fer replantejar possibles orientacions laborals de futur a les persones participants", assenyala Encarna Tarifa. La finança el Ministeri de Treball i Immigració.
Solsona organitza un taller per «costumitzar» roba en temps de crisi
Societat
És gratuït i obert a tothom, tot i que hi tindran preferència les persones a l'atur
ARA A PORTADA
-
Societat El Concert Solidari de Solsona reuneix 500 persones i recapta 6.800 euros per a projectes socials Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Centre d'Estudis Lacetans visita el jaciment dels Estinclells Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans El fotògraf de Solsona Eloi Falp és distingit amb un accèssit al Premi Miravisions de Fotoperiodisme Ramon Estany Montanyà
-
Societat Espai de formació, suport i drets laborals: tornen els punts de trobada laborals organitzats per l'ACTUA Ramon Estany Montanyà
Publicat el
10 de març de 2011 a
les 21:10
Et pot interessar
-
Societat
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
-
Societat
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la «Guia de serveis de Solsona i comarca» 2027
-
Societat
El SIS Solsonès participa en una recerca sobre la mirada dels infants i adolescents en situació de risc social
-
Societat
El Boca-Orella omple el Vilar de la Duquessa en una jornada de coneixement i connexions entre empreses del Solsonès i Cardona
-
Societat
La professora Maite Tarrés es jubila
-
Societat
El Bisbe de Solsona ha acompanyat el pelegrinatge diocesà a Cracòvia (Polònia)
