Fer visible el projecte empresarial i treure el màxim profit de les noves tecnologies per aconseguir-ho. Aquest és l’objectiu del curs de màrqueting per a projectes creatius “L’oportunitat és a la xarxa”, adreçat a dones emprenedores d’àmbits com el disseny, l’artesania, la fotografia o la il·lustració. L’organitza la regidoria d’Acció Social amb el suport del Consell Comarcal.
Es durà a terme els dilluns 9, 16 i 30 de juny i el dimarts 1 de juliol, els matins de dos quarts de deu a les dues del migdia al Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès. Aquesta setmana se n’obren les inscripcions al Servei d’Informació i Atenció a les Dones per telèfon, al 973483234, o bé per correu electrònic a atenciodona@solsones.ddl.net. El preu del curs és de 40 euros i les places són limitades.
Amb la participació de Montserrat Peñarroya
Montserrat Peñarroya, experta digital, formadora amb una extensa trajectòria i coautora, entre d’altres, de la Guia de comerç electrònic,editada per la Cambra de Comerç de Barcelona i PIMESTIC, impartirà la primera sessió del curs, el 9 de juny. Se centrarà a analitzar la xarxa com a aparador digital dels productes. Com convertir les visites al web o blog en clients és un dels aspectes que s’hi tractaran.
Reforçar la marca a través de les xarxes socials serà el tema de la segona sessió, a càrrec d’Helena Casas, experta en màrqueting digital i marca personal. Professora de diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i a l’escola de negocis BIMBS, Casas també col·labora com a docent en altres centres. Entre altres qüestions, explicarà quines són les xarxes més adients per a projectes creatius.
Cristina Camarena, experta en projectes creatius i autora, entre d’altres, de la plataforma en línia Kireei, impartirà una classe titulada “Oportunitats extraordinàries per a productes extraordinaris”. Parlarà de les regles del joc del món creatiu, d’eines per expandir la creativitat i de com aconseguir que un producte destaqui en un entorn saturat. La mateixa docent conduirà l’última classe, que versarà sobre com marcar la diferència a l’hora de promocionar els productes.
Aquest curs de màrqueting s’inclou dins el programa “Activa’t”, que concentra les activitats organitzades per l’Ajuntament de Solsona en el marc del II Pla comarcal de polítiques de dones. També hi col·laboren l’Institut Català de les Dones i el Pla de barris.
Solsona proposa un curs de màrqueting a les emprenedores creatives
S’impartirà setmanalment els matins del 9 de juny a l’1 de juliol
ARA A PORTADA
-
-
Abaixa la persiana la botiga més veterana del barri Josep Torregassa de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
La 72a Fira de Sant Isidre de Solsona tindrà més d'un centenar d'expositors i comptarà amb un nou cicle cultural Redacció
-
Grusvas opta per no portar bestiar boví a la Fira de Sant Isidre de forma preventiva degut al brot de tuberculosi Redacció
-
Publicat el 19 de maig de 2014 a les 11:21
Et pot interessar
-
Economia L'alumnat de l'Escola Arrels combina formació pràctica i orientació educativa a Manresa
-
Economia El Hub Forestal de Catalunya esdevindrà un pol d'innovació i un referent de divulgació científica sobre l'aprofitament de la fusta
-
Economia La Fira de la Mel de Riner arrenca amb una Jornada tècnica i una experiència gastronòmica prèvia
-
Economia Solsona treu a concurs el casal d’estiu ludicoesportiu de les piscines municipals