
La Junta de Govern Local, en la sessió duta a terme el dia 20 de juny de 2014, aprovà les bases reguladores de la convocatòria per a la contractació laboral temporal d’una plaça d’administratiu/iva per a l’Escola Municipal de Música de Solsona, i anunciar simultàniament la convocatòria de concurs.
Les tasques a realitzar són les següents:
- Facturació mensual.
- Preinscripcions i matricules.
- Altes i baixes de l’alumnat, gestió dels expedients i arxiu.
- Gestió del programa “Faristol”
- Disseny i redacció dels programes de les audicions, concerts, etc..
- Atenció al públic de l’alumnat, professorat, familiars dels alumnes.
- Enviament d’informes, cartes i d’altres que redacten el professorat o l’equip directiu.
La contractació laboral serà de caràcter temporal, mitjançant contracte d’interinitat, a partir del dia 1 de setembre de 2014. El contracte serà a temps parcial, 20 hores setmanals, i l’horari serà de dilluns a divendres de 16,00 hores a 20,00 hores.
El sistema de selecció dels aspirants s’efectuarà d’acord amb el que preveuen aquestes bases, el Reglament de personal al servei de les entitats locals (en endavant RPEL) i la legislació concordant.
Base segona. Condicions de les persones aspirants
Per ser admeses en el procés selectiu, les persones aspirants, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, han de complir els requisits següents:
a) Acreditar la nacionalitat. Les persones estrangeres hauran d’acreditar que estan en possessió del permís de residència legal a Espanya, excepte: els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els
sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. Tampoc el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge tants dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
b) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques pròpies de la plaça convocada.
c) Haver complert 18 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
d) Estar en possessió de coneixements de nivell de suficiència de català nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o dels reconeguts per aquesta com a equivalents, mitjançant la presentació del certificat acreditatiu corresponent o la superació de la prova prevista a la base sisena.
e) Estar en possessió del títol de batxillerat, formació professional de segon grau o qualsevol altre títol declarat equivalent.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se
inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
Base tercera. Presentació de sol·licituds
1. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el registre d’entrades de l’Ajuntament de Solsona (carrer del Castell núm. 20, 25280, telèfon 973480050, horari de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores i dissabtes de 9.00 a 13.00 hores) una sol·licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la pàgina web http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/ofertes-laborals , adreçada a l’Alcalde-president de l’Ajuntament, de conformitat amb el que disposa l’article 38 de la Llei del règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú (en endavant LRJPAC), sens perjudici dels altres mitjans previstos a la norma.
En el cas que s’opti per presentar la sol·licitud en altres registres públics habilitats diferents al propi de l’Ajuntament de Solsona o a les oficines de correus, s’haurà de trametre via FAX (973482361) o correu electrònic ( recursos_humans@ajsolsona.cat ) còpia de la sol·licitud degudament registrada o segellada.
2. El termini per a la presentació d’instàncies és de vint dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província. Les bases es publicaran al tauler d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal ( http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/oferteslaborals ).
3. Els/les aspirants amb discapacitat podran sol·licitar les adaptacions necessàries per a la realització de les proves i, en el seu cas, del lloc de treball.
4. Per ser admès/esa en les proves selectives, a la sol·licitud s’ha de manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona de la convocatòria, i s’hi ha d’adjuntar alhora degudament compulsats els documents següents:
1) Fotocòpia autentificada del DNI.
2) Fotocòpia autentificada de la titulació exigida, o resguard de pagament dels drets d’obtenció.
3) Fotocòpia autentificada del certificat de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent, corresponent al nivell B de coneixements del català.
4) Currículum vitae.
5) Fotocòpia autentificada d’altres titulacions.
6) Documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al·legats per valorar el concurs, de conformitat amb el barem exposat a la base sisena i sense que el Tribunal Qualificador en pugui valorar d’altres que no siguin aportats en aquest moment. Per acreditar l’experiència caldrà aportar informe de vida laboral.
Base sisena. Inici i desenvolupament del procés de selectiu
Un cop exhaurit el termini de presentació d’instàncies, l’Alcaldia dictarà resolució motivada, en el termini màxim de 3 dies, per declarar aprovada la llista d’admesos i exclosos. En aquesta resolució s’indicarà el lloc on es troben exposades al públic la llista certificada completa dels aspirants admesos i exclosos, i s’assenyalarà alhora el dia, l’hora i el lloc de començament i celebració de les proves.
Fases del procés selectiu:
1. Selecció. És per la modalitat de concurs i consta de tres fases:
1.1. Valoració de mèrits. Consisteix en la valoració del currículum dels aspirants, d’acord amb el barem següent, i sempre sobre la documentació acreditativa aportada dins el termini de presentació d’instàncies (l’experiència s’acredita amb l’Informe de vida laboral).
1.1.1 Experiència professional en tasques administratives o de recepcionista. Es puntuarà a raó de 0,10 punts per 30 dies treballats, fins a un màxim de 3 punts.
1.1.2 Experiència professional en tasques administratives o de recepcionista a l’administració. Es puntuarà a raó de 0,10 punts per 30 dies treballats, fins a un màxim de 3 punts 1.1.3 Formació i perfeccionament (màxim 2 punts). Es valorarà l’assistència a cursos, jornades i seminaris de formació, d’especialització o de perfeccionament, que tinguin relació amb les funcions pròpies del lloc de
treball que es convoca o amb habilitats que aquest lloc de treball requereix.
S’ha d’aportar la certificació corresponent, i haurà de contenir el nombre d’hores. Només es computen les activitats formatives dels darrers 10 anys, llevat de postgraus i mestratges.
Cursos d’una durada fins a 20 hores 0,15 punts
Cursos d’una durada fins a 30 hores 0,20 punts
Cursos d’una durada fins a 40 hores 0,25 punts
Cursos a partir de 41 hores 0,50 punts
1.2. Prova pràctica. Consistirà en la realització d’un exercici pràctic relacionat amb les tasques a realitzar.
Faran la prova pràctica aquells aspirants que hagin obtingut una puntuació mínima de 4 punts al 1.1,
valoració de mèrits. La puntuació màxima per aquesta prova serà de 3 punts.
1.3. Prova de coneixements lingüístics. Per a aquelles persones que no acreditin disposar del certificat de suficiència nivell C1 de la Secretària de Política Lingüística. Aquesta prova és eliminatòria i té un resultat d’exercici apte o no apte.
1.4. Entrevista personal. No tindrà caràcter obligatori i es realitzarà a petició del tribunal. Donat el cas que es realitzi l’entrevista, aquesta tractarà sobre qüestions relacionades amb les funcions a realitzar pel lloc a proveir i amb l’experiència professional de l’aspirant. La puntuació màxima a atorgar en aquesta prova serà
de 2 punts.