Territori de Masies organitza una nova edició del taller de poda de restauració d'arbres fruiters antics. Serà el dissabte 24 de febrer al Santuari de Pinós, i anirà a càrrec de Tomàs Llop, col·laborador i assessor de l'Associació L'Era (www.associaciolera.org).
El curs es centrarà en casos pràctics (ametllers, pereres, albercoquers, presseguers, cirerers, pruneres, pomeres, oliveres i parres) i posarà especial èmfasi en la restauració de ceps i parres.
El taller s'iniciarà a les 10 del matí i durarà 4 hores.
El preu és de 8 euros.
Inscripcions: informació@territoridemasies.cat
672 491 223
938 729 709
Data límit: 20 de febrer
Taller de poda de restauració d'arbres fruiters antics
Dissabte 24 de febrer al Santuari de Pinós
ARA A PORTADA
-
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal Redacció
-
Joan Casafont: «Anirem a totes. Haurà de ser un jutge i no l'administració que decideixi si s'han de matar» Redacció
-
Més de 300 persones van omplir la Sala Polivalent de Solsona en solidaritat amb el poble palestí Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès presenta un recull dels relats guanyadors del concurs de la gent gran (2013-2022) Redacció
-
Publicat el 18 de febrer de 2018 a les 21:51
Actualitzat el 18 de febrer de 2018 a les 21:59
Et pot interessar
-
Societat
Diputació de Lleida atorga a l'associació Fènix un ajut de 6.800 euros
-
Societat
Diputació de Lleida atorga a l'associació Fènix un ajut de 6.800 euros
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa el projecte «Més digitals» per apropar el món digital a les persones grans
-
Societat Avís de tall de subministrament elèctric a Solsona
-
Societat
La Coral Estel de Sant Jordi de Solsona estrena l’any amb una cantada a la Residència Pere Màrtir Colomés
-
Societat
Minut de silenci a Solsona per recordar les víctimes dels accidents recents i del temporal
