.jpg)
Aquest passat dimarts dia 3 de juny, va tenir lloc un taller sobre Màrqueting Digital adreçat als empresaris locals. La periodista Txell Costa va ser l’encarregada d’impartir una sessió amena que va servir per conscienciar de la importància d’una bona estratègia de comunicació online en un món globalitzat com l’actual. A més, Costa va oferir diverses tècniques i consells per tal que cada empresari pugui desenvolupar la seva pròpia presència a Internet i a les xarxes.
Les empreses en procés de creixement i d’internacionalització són conscients de la importància d’Internet com a instrument per augmentar la competitivitat. En el màrqueting digital es troba una eina potent per optimitzar el rendiment del seu negoci mitjançant la seva pàgina web i altres eines de la xarxa -la gran majoria gratuïtes-.
ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, ha organitzat aquest taller gratuït amb el suport territorial del Consell Comarcal del Solsonès, el Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC) i l’associació d’Empresaris per al Solsonès.