Una nova sessió d'Un cafè amb....

Economia

Aquest divendres amb l'expert financer Marc Garrigassait

Publicat el 10 de gener de 2012 a les 15:21
Marc Garrigassait Foto: Arxiu Particular

Us recordem que aquest divendres esteu convidats a participar en el nou format ‘ Un cafè amb... ’, l’objectiu és donar resposta a moltes preguntes relacionades amb el mon financer i transmetre coneixements i dades que el ponent ens pot oferir.
Seria del tot interessant que aprofitéssim al màxim els coneixements del  Sr. Marc Garrigassait  i aportéssim entre tots un plec de preguntes per poder afrontar el dia a dia amb més informació.
La seva carrera professional ha estat sempre lligada al  món financer , anteriorment com a director executiu i d’inversions de Caixa Catalunya Gestió, Gescat, Portfolio manager de l’Agencia de Valors Valorcat. Compagina la seva activitat professional amb la seva vinculació al món acadèmic com a professor associat de la IDEC i la UOC i també és ponent habitual de cursos sobre Mercats Financers, Hedge Funds i estratègies d’Inversió.

 
DIA: 13 de gener
HORA: de 15:00 a 16:30 h
LLOC: Centre Tecnològic, pujada del Seminari.
 
‘Un cafè amb Marc Garrigassait”
 

Cal confirmar l'assistència a  info@empresarissolsones.com
Escull Solsona com la teva font preferida de Google