16 equips i 200 jugadors disputaran la lliga comarcal

La temporada començarà el proper dia 17 de setembre amb la disputa de la Supercopa i enfrontarà als equips de Guixers i Castellar de la Ribera

Publicat el 25 d’agost de 2011 a les 14:46
Reunió amb elsequips Comarcal Foto: CComarcal

El Conseller Comarcal d’Esports, Josep M. Casafont i Augé  va reunir als delegats de la lliga comarcal de futbol sala per planificar la nova temporada. Enguany la temporada començarà el proper dia 17 de setembre amb la disputa de la SUPERCOPA i enfrontarà als equips de Guixers i Castellar de la Ribera a les instal·lacions esportives de Clariana de Cardener a partir de les 17 hores.
 
La reunió va permetre presentar les noves novetats del règim disciplinari, elegir els representants dels equips que formaran part del Comitè de Disciplina així com  tractar diferents aspectes de funcionament ordinari de la competició. La Lliga comarcal compta en l’actualitat amb la participació de 16 equips i més de 200 jugadors. El sistema de competició serà el d’una lliga regular que finalitzarà a finals del mes de maig amb la disputa de les 12 hores.
 
El nou conseller comarcal d’Esports, Josep Maria Casafont va valorar molt positivament  la reunió amb els representants dels equips que conformen la Comarcal. Casafont va manifestar que “ estic satisfet de com ha anat la  reunió amb tots els equips i delegats, aquests s’impliquen positivament per millorar any rera any el funcionament de la Comarcal. Amb aquesta equips i la seva actitud estic segur que l’esportivitat i  competitivitat d’aquesta temporada seran exemplars.”