70 parelles al 19è Campionat de Botifarra Ràpid del Solsonès

Publicat el 21 de setembre de 2011 a les 18:20
Els primers classificats, els andorrans Fonoll-Nadal Foto: CRISAMI

El dissabte  17 de setembre es va celebrar al restaurant Crisami de Solsona el 19é campionat de Botifarra Ràpid del Solsonès amb una participació de 70 parelles vingudes d'arreu del nostre païs, així doncs aquest esdeveniment consolida Solsona com un referent dels campionats de Botifarra a nivell de Catalunya.

Els premis, com ja va essent habitual, són bonics i generosos, amb un primer premi dotat de dos trofeus i 600 euros que va anar a parar a la parella andorrana formada pels senyors Fonoll i Nadal, els segons classificats van ser la parella de Sallent, els senyors Puigoriol i Santi, els tercers classificats varen ser els senyors Hector i Rivera de Montmajor i els quarts van ser els senyors Pepe i Rufino de Pons.

L'organització del Campionat, així com el propi Hotel Crisami volen agraïr la col.laboració d'entitats tant públiques com privades així com la gran participació de tots els concursants i públic en general que varen fer del dissabte una tarda inoblidable. Gracies a tothom i fins l'any que ve!!

Els segons classificats, Puigoriol-Santi de Sallent Foto: CRISAMI

Els tercers classificats. Hector i Rivera de Montmajor Foto: CRISAMI Els quarts classificats van ser els senyors Pepe i Rufino de Ponts Foto: CRISAMI