Heu intentat mai de jugar a pilota amb els ulls tapats? I encistellar des d’una cadira de rodes?
L’alumnat de 1r d’ESO ha participat en un taller d’Esport Adaptat, impartit per tècnics de la Cruyff Foundation, que s’han desplaçat fins al nostre centre per tal de presentar i fer viure als alumnes la possibilitat i la importància de practicar esport, encara que es trobin en alguna dificultat, com és el cas de les persones amb discapacitat. Aquest fet no ens ha de fer desistir, ja que l’esport té un llenguatge universal per a tothom, independentment de la cultura, les creences i capacitats de cadascú.

Aquesta setmana han finalitzat les sessions per a 1r d’ESO i, d’aquí a un mes, seran els estudinats de 2n ESO els qui rebran aquesta formació.
“Quan no hi veia no em sentia segura, he hagut de guiar-me per altres sentits com l’oïda, el tacte...” “Ens han agradat molt totes les activitats, especialment la que havíem de jugar a bàsquet anant amb cadira de rodes. Hem après a posar-nos al lloc de l’altre.” (Alumnat de 1r ESO)