Com que les mesures sanitàries per la lluita contra la COVID-19 afectaran el dia 22 de novembre, dia de la cursa, l'organització s'ha vist obligada a anul•lar l'edició d'enguany.
La Passos de Gegant és un esdeveniment esportiu de trailrunning que uneix diferents municipis de la comarca del Solsonès. La cursa, que inicialment havia de tenir lloc el diumenge 8 de novembre de 2020, i la situació de la pandèmia va obligar a haver d'ajornar al 22 de novembre, finalment no es podrà disputar, per seguir vigents aquell dia les mesures de confinament per la Covid-19.
L'organització ja preveia aquest cas, i davant l'anul·lació de la cursa, es dona als inscrits l'opció de retornar el preu de la inscripció o fer una donació a l'entitat social a la qual van destinats els beneficis de la cursa, enguany el Fons d'emergència social.
Tot i així, en el comunicat que han dirigit a les xarxes socials, l'organització manifesta seguir endavant, i convida als participants i corredors ha reservar-se el diumenge 30 de maig de 2021. I a estar atents a les xarxes socials.
Anul·lada la cursa Passos de Gegant
L'edició del 2021 tindrà lloc el diumenge 30 de maig
Publicat el 15 de novembre de 2020 a les 21:05
Et pot interessar
-
Esports Jaume Cots i Xavier Torrecillas del Club de Pescadors de Solsona pugen al podi
-
Esports El solsoní Gerard Roca enceta la seva segona temporada al capdavant dels combinats catalans de futbol
-
Esports El torneig d’escacs Festa Major de Solsona reuneix una cinquantena de participants
-
Esports El Club de bitlles Olius triomfa a les 8 Hores de Gaserans
-
Esports Èxit de participació i nivell al Campionat de Tennis Taula de Festa Major
-
Esports Sancho Ayala fa podi a la cursa més antiga de Catalunya