Com que les mesures sanitàries per la lluita contra la COVID-19 afectaran el dia 22 de novembre, dia de la cursa, l'organització s'ha vist obligada a anul•lar l'edició d'enguany.
La Passos de Gegant és un esdeveniment esportiu de trailrunning que uneix diferents municipis de la comarca del Solsonès. La cursa, que inicialment havia de tenir lloc el diumenge 8 de novembre de 2020, i la situació de la pandèmia va obligar a haver d'ajornar al 22 de novembre, finalment no es podrà disputar, per seguir vigents aquell dia les mesures de confinament per la Covid-19.
L'organització ja preveia aquest cas, i davant l'anul·lació de la cursa, es dona als inscrits l'opció de retornar el preu de la inscripció o fer una donació a l'entitat social a la qual van destinats els beneficis de la cursa, enguany el Fons d'emergència social.
Tot i així, en el comunicat que han dirigit a les xarxes socials, l'organització manifesta seguir endavant, i convida als participants i corredors ha reservar-se el diumenge 30 de maig de 2021. I a estar atents a les xarxes socials.
Anul·lada la cursa Passos de Gegant
L'edició del 2021 tindrà lloc el diumenge 30 de maig
Publicat el 15 de novembre de 2020 a les 21:05
Et pot interessar
-
Esports Gran dissabte de la Penya Barcelonista Solsona i Comarca a Montserrat
-
Esports Marc Malé i Xavier Torrecillas del Club de Pescadors de Solsona fan podi a Alfarràs
-
Esports El lleidatà Jesús Jiménez i el solsoní Nacho Paz s'imposen al Rally Reino de León
-
Esports L’equip de Solsona, campió de la Lliga Comarcal de Tir al Plat
-
Esports Dolors Cots, del Club Bitlles Olius, campiona Absoluta de Catalunya
-
Esports El solsoní Arnau Cases, Campió de Catalunya juvenil amb l'RCD Espanyol