C.F. SOLSONA - FUTBOL BASE ( CRÒNIQUES 7 d’Abril )

Publicat el 09 d’abril de 2013 a les 19:55
El Solsona B es va imposar 4-0 amb un gran gol d'estratègia de Ricardo.Foto.LLuís Closa
 
 
JUVENIL “A” 
Dissabte 06/04/2013
                                                                                                          
Partit:  C.F. Solsona 0  -  Escola F. Tàrrega, C.E. “B” 1  
 Increïble.
 
Jugadors: Adri, David, Èric, Axel, Àngel, Vendrell, Aleix (Abde), Múrcia, Joan (Mariano), Bernat, Amir (Gerard). 
 
El Juvenil “A” del Solsona perd un partit on gaudeix de més d’ una dotzena d’ ocasions clares de gol, fa quatre pals, un gol fantasma que l’ àrbitre no veu i no li donen un clar penal sobre Aleix (cosa per altre banda normal, ja que no pica cap penal des del dia 24/11/2012), el que dèiem increïble i a més quan els visitants, si que a la primera part en gaudeixen de tres molt clares molt ben resoltes per Adri, però a la segona part tant sols xuten un sol cop entre els tres pals, que és el gol i de sort.
D’ aquells partits que es faci el que es faci la pilota no vol entrar i com que la sort també juga en el futbol, cal dir que aquest va ser de molta mala sort per par del juvenil solsoní.
Cal passar pàgina i seguir amb la lluita, ja que la propera setmana toca al camp de l’ AEM, un altre partit molt complicat, però on s’ ha de mirar de puntuar si es vol mantenir la posició de privilegi actual a més de que encara falten uns quants punts per poder tenir la categoria assegurada.
 
JUVENIL “B”  
 
C.F.SOLSONA “B” 4 – C.F.PUIGCERDÀ 1
Alineació: Albert, Guillem, Hida, Serni, Alex, Arnau, Marc, David, Guallid, Jordi,Oussama. També: Alejandro, Jose, Areste, Ignasi.
 
Després de 7 mesos 1ra victòria com a local
Aquest dissabte els jugadors del Solsona van rebre el Puigcerdà equip que allà va derrotar als solsonins per un marcador contundent.
El partit començava amb bon ritme per part dels locals, degut a que els visitants eren 10 jugadors. Al minut 9 Àlex que tornava després d’una lesió feia un golàs per sobre el porter i de llarga distancia. El Solsona amb ganes continuava sent l’equip del partit amb nombroses ocasions i al minut 27 Arnau aprofitava un falta penjada per fer el 2n gol del partit. Amb aquest marcador s’arribava a la mitja part i amb un Solsona molt correcte. 
La segona part va començar igual que la primera amb un Solsona a dins al partit i buscant el 3r i així va ser, al minut 2 Oussama feia el 3r gol i el de la tranquil•litat. El partit va anar transcorren i al minut 71 els locals es quedaven amb 10 jugadors degut a l’expulsió del capità. Al minut 75 El Puigcerdà reduïa la diferencia al marcador després d’un falta penjada també. Però ja al final del partit Marc feia el definitiu 4-1 amb un gol de vaselina, així s’arribava al final.
 
Bona noticia: -El retorn de l’Ignasi recuperat de l’operació de cúbit i radi.
Mala noticia: -Lesió de Joan, també es va trencar el cúbit i el radi.
De part de tot l’equip animem al nostre company Joan i l’esperem amb ganes i a veure si pot disposar d’algun minut el que queda de temporada. 
 
CADET
INFANTIL * va descansar
 
ALEVÍ  “A”
 
CF SOLSONA 6    
CASTELLET 6
 
Alineacio: Marc Olle, Edu, Oriol, Pere, Serra, Alex, Jose, Marta, Gerard.
 
Mal partit realitzat per part del Solsona, ja que a priori era un partit fàcil contra un dels últims classificats, però com està passant últimament ja hem guanyat el partit abans de començar-lo. Res important a comentar, només especificar que vam anar per darrera del marcador durant tot el partit i només vam poder empatar a les acaballes del partit.  Salut i futbol.
 
 
ALEVÍ  “B” 
Jugadors:Costa,Puig,Nuria,Bernat,Joti,Hug,Dani(7inicial)Ivan,Jordi,Maria i Arnau
Gols:Joti,Dani,Ivan(2)
Mal partit!!
 
Dissabte passat vàrem disputar el partit contra el Castellgalí,un equip que en la primera volta havíem tret un resultat positiu(3-5).
Però en aquest partit ens va faltar molta actitud i molta concentració sense aquests dos factors es impossible guanyar un partit i es el que ens va pasar, que al final del 3er quart el marcador reflexava un resultat just 1-4. 
En l’últim període els escapolats van reaccionar i es va tornar a veure l’equip de les ultimes jornades i es va estar apunt de capgirar el marcador,però la falta d’encert i del temps va fer  que el partit acabes amb el resultat 4-5
En definitiva mal partit,els partits es guanyen a dins al camp i no a dins al vestidor!
La semana vinent es jugarà el derbi de Solsona!
 
 
BENJAMÍ  “A” 
CF Solsona 5 - 4 CE Berga "B"
Partit emocionant
 
Els blaus encaixaven ben aviat un gol que hagués pogut fer molt mal si no arriba a ser perquè, a la sortida d'un córner, Enric feia l'empat que tornava a posar la igualtat en el marcador. Durant el segon quart, diverses imprecisions defensives acabaven en gol visitant, i per la seva banda, Alexis s'encarregava per partida doble, de tornar a posar les taules en el marcador. Ja al segon temps, molt més control dels solsonins: tallant correctament totes les empentes visitants i generant diverses accions de perill. Dos gols més d'Enric, donaven la victòria als locals, que van haver d'esforçar-se de valent fins que l'àrbitre va pitar el final del partit per aconseguir la victòria enfront un dels grans d'aquesta lliga.
 
Van jugar: E. Colell, M. Barniol, M. Bautista, M. Brotons, R. Anglarill, E. Planes i A. Pérez. També: T. Solé, D. Martos i A. Vendrells.
Gols: Enric (3) i Alexis (2).
 
BENJAMÍ  “B”
C.F. Solsona”B” 2 – C.E. Berga”C”4
Partit molt disputat
 Els blanc-i-blaus van començar molt be el partit, dominant la pilota i ocasionant molt perill a l’àrea rival, fent una de les millors parts de tota la temporada. En el següent quart el Berga va sortir a per totes, pressionant més amunt i arribant amb freqüència a l’àrea local, va provocar que marquessin 2 gols. Desprès del descans el partit va estar molt igualat, i els dos equips arribaven a les porteries amb facilitat, materialitzen 1 gol per cada equip. En l’últim quart, el Solsona va triangular molt be la pilota i jugant molt be al futbol va marcar un altre gol. Però amb un contracop, els del Berguedà van marcar l’últim gol, i d’aquesta manera es van endur els 3 punts amb un partit que va estar molt igualat.
Destacar el partit que va realitzar el Solsona, per triangular molt bé la pilota i per la actitud que van demostrar durant tot el partit.
Van jugar: Carles S, Andreu S, Pol R, David G, David C, Alex E, Dani P, Gerard R i Aarón R
 
PREBENJAMÍ  “A” 
C.F. SOLSONA , 11
C.F. CARDONA , 1
 
C.F. Solsona: Bernat, Roger, Albert, Toni, Oleguer, Marçal (1), Robert (2), Rafa, Lleïr (2) i Jan (6).
Entrenadors: Joan Vendrell i Guillem Vila.
 
Bon partit tot i un mal primer quart
El pre-benjamí A del C.F. Solsona rebia a casa al C.F. Cardona A que esta a la part baixa de la classificació. Els blaus van començar molt adormits però Robert va fer l’1-0 en una bona jugada. Durant aquest primer quart els blaus van estar molt apagats i molt adormits i no van jugar com ho saben fer. En la segona part els escapolats van sortir amb moltes més ganes i van jugar molt bé. Primer Lleïr marcaria el 2-0, després Jan faria pujar el tercer al marcador. Més tard altra vegada Lleïr marcaria el quart i després altra vegada Jan marcaria el 5-0. Ja en el tercer període els visitants marcarien el 5-1 que no serviria de res ja que Jan marcaria 3 gols més en aquella part deixant el marcador en un 8 a 1. Ja en l’últim quart Marçal, Robert i Jan marcarien un gol cada un en aquest ordre posant el definitiu 11-1. Bon partit i a seguir treballant nois!
 
 
PREBENJAMÍ  “B” 
 
 
FEMENÍ  
 
CF SOLSONA 4-0 CF BELLPUIG
 
LES SOLSONINES ACAVEN LA COMPETICIÓ REGULAR AMB UN PASSEIG A BELLPUIG
 
Aquest cap de setmana s’acabava la competició oficial per a les noies del futbol 11 solsoní. Les darreres jornades han estat molt disputades, alguns dels objectius s’han assolit i altres no s’ha pogut impedir que s’esfumessin però la imatge que van donar les escapolades a la darrera jornada va ser molt i molt bona.
Les de Solsona doncs saltaven a un terreny de joc, força deteriorat i amb la dificultat que això comportava per al seu joc habitual, amb ganes de treure el partit endavant. De seguida es feien amb el domini total del joc i a través del joc combinatiu sotmetien el rival a no sortir de la seva pròpia meitat. Tot i que a la primera meitat no hi va haver gols, les ocasions de les escapolades eren constants i només faltava una mica de convenciment i energia per foradar la xarxa local. Així doncs a la represa van aconseguir aquest element que va faltar els primer 45 minuts i anotaven fins a 4 gols sense que això anés en detriment del joc mostrat en els primers compassos del partit.
D’ara en endavant restaran alguns compromisos no oficials que serviran per provar diferents coses amb una intenció continuista amb vista a la temporada vinent. 
Així doncs, felicitar l’equip que ha realitzar una molt bona temporada quedant 6é de la taula en el que era la seva primera temporada com a sènior, realitzant magnifiques actuacions davant els rivals més complicats.