El diumenge 13 de setembre, en el marc dels actes esportius de la Festa Major, tindrà lloc el tradicional torneig outdoor mixt de basquetbol "Solsona Bàsquet 3x3" a la plaça del Camp, que arriba a la 21a edició. Es l’activitat que marca l’inici de la nova temporada del Club Bàsquet Solsona.
Hi poden participar esportistes de totes les edats, distribuïts en cinc categories mixtes: premini, mini, infantil, júnior i sènior. El preu de la inscripció és el mateix dels darrers anys i com és habitual cada jugador/a inscrit/a rebrà una bona samarreta reversible de bàsquet per jugar els partits i tindrà beguda gratis. Els diners s’han d’ingressar al compte ES51-2100-2078-7102-0004-0722 de “la Caixa” indicant el nom de l’equip. El full d’inscripció (que es pot obtenir al web i al facebook del club) i el resguard d’ingrés bancari cal que es dipositin a la bústia del CB Solsona de l’entrada del pavelló municipal o bé es pot lliurar a la Llibreria Pellicer de baix al Pont. També es pot escanejar i enviar per correu electrònic a cbsolsona@cbsolsona.com
L’últim dia per formalitzar la inscripció és el 9 de setembre. Tots els equips inscrits han d’estar presents a la Plaça del Camp el dia 13 de setembre a les 9,30 del matí.
ARA A PORTADA
-
L’Ajuntament de Solsona anima la ciutadania a presentar propostes valorades en 100.000 euros fins al dia 18 Redacció
-
-
La Generalitat preveu destinar 9,8 milions d'euros al Solsonès, un 68% més que l'any 2023 Ramon Estany Montanyà
-
El Consell Comarcal del Solsonès convoca una plaça de tècnic especialista en informàtica Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
02 d’agost de 2015 a
les 18:52
Actualitzat el
02 d’agost de 2015 a les
18:56
Et pot interessar
-
Esports
Les cròniques dels partits del CB Solsona
-
Esports
Les defenses dicten sentència al municipal: CF Solsona 0-0 FC La Seu d'Urgell
-
Esports
Lluitant contra l'adversitat
-
Esports
Sancho Ayala puja a un dels podis de la Volta al Pantà d'Utxesa
-
Esports
El CF Solsona reforça el mig camp amb el veterà Juanjo Serrano
-
Esports
Les bitllaires de l'Olius Dolors Torres i Clàudia Muntada, campiones amb la selecció de Lleida
