Cròniques CF Solsona Base

11 de novembre

Publicat el 14 de novembre de 2012 a les 13:06
Femení del CF Solsona Foto: CF Solsona
JUVENIL “A”
 
Juvenil "A" del C.F. Solsona                         Dissabte 10/11/2012
                                                                                                             
C.F. Solsona 0  -  Escola C. Futbol les Garrigues 0 
 
Només va faltar el gol.
 
Jugadors: Adri, David, Èric, Àngel (Axel), Vendrell (Aleix), Múrcia, Joan, Mariano, Bernat (Valero), Abde (Amir), Robert. 
 
Gran partit de futbol el que van oferir els dos equips i on tan sols va faltar la presència del gol, ja que la emoció, en un partit vibrant, va ser la tònica predominant.
Les alternances en una i altre porteria van ser una constància, però si algú es va merèixer el gol, potser va ser l’ equip de Solsona, ja que va gaudir de més ocasions de gol que el rival, que en va tenir també alguna de clara i que va fer lluir a Adri. Si destaquem algun jugador de les Garrigues, caldria destacar al porter, que va ser el veritable artífex de que els dos punts no es quedessin a casa. 
Tot i el resultat, tost dos equips van anar per la victòria i van imprimir un ritme i una intensitat que van fer gaudir al nombrós públic que va anar al municipal de Solsona.
Al final repartiment de punts i tot el gran partit, una mica de mal regust de boca per no poder haver marcat algun gol per aconseguir els tres punts.
El proper partit a Tàrrega, on a més de la dificultat del rival, cal afegir-hi que es jugarà en un horari  fora del normal, diumenge 12 matí, fet que pot influir en el rendiment de l’ equip, però tot i aquests factors, amb la intenció de poder sumar tres punts més.
 
JUVENIL “B”  
 
C.F.SOLSONA “B” 1 – C.F.SÚRIA  1
 
Jugadors: Albert, Moha, Serni, Jose, Alex, Arnau, Guallid, Victor, Marc, David, Oussama. També: Maxi, Hida, Alejandro, Ignasi, Guillem.
 
Això comença a pintar diferent……..1 punt!!!!!
 
El dissabte els juvenils B del Solsona van rebre la visitar del Súria equip que havia guanyat 3 partit dels 5 disputats.
El partit va començar amb un domini visitant i que el Solsona va anar per darrera pilota fins que vam començar a aparèixer algunes jugades i ocasions però el marcador no es va moure del 0-0 gracies a les actuacions dels porters.
La segona part va començar més animada i degut això el Súria era el primer en posar-se per davant al marcador. Tot i el gol el Solsona va reacció i va tenir algun parell d’ocasions però no van estar encertats fins al minut 27 que Oussama feia el gol de l’empat després d’una gran passada en els dos centrals i l’ariet del Solsona va fer l’empat. Tot encara estan celebrant el gol d’Oussama tres minuts més tard Moha feia unes mans dins l’area local i el col·legiat xiulava penal a favor dels visitants, però va ser Albert l’encarregat en parat el penal i el xut posterior i així suma el primer punt de la temporada i contra un equip de mitja taula. Amb aquest marcador arribàvem al final del partit.
 
Nois ara ja s’ha sumat el primer punt de molts que queden, animar-vos i a seguir treballant a cada entreno perquè la ratxa negativa l’heu de transformar en ratxa positiva ja que dissabte es va fer un gran pas endavant.
 
CADET
 
CF SOLSONA 3 - SÚRIA 1
 
DAVID-POL-MARCEL-RAMON-GUILLE-KEVIN-NIL-AITOR-GONZALO-IKER-JOAN-VICENTE-TESTA-CARLES.
 
Un gran partit jugat pels dos equips, amb grans moments de futbol.
Una primera part ben jugada que finalitza amb el 2-0 al marcador, amb grans gols que van ser realitzats gràcies a dues contres excel·lents, defenent bé i utilitzant la velocitat de Gonzalo.
Durant la segona part, el Súria va intentar retallar distàncies apretant en tot el camp i així aconsegueix pujar al marcador el 2-1, però no va poder aguantar el ritme que va imposar el Solsona en els últims 15 minuts, on Gonzalo en una jugada personal col·loca el definitiu 3-1.
Destacar l'actuació de Ramon i l'actitut de l'equip en general.
Seguim així Solsona.
 
INFANTIL
 
C. F. Solsona 4 – C. F. Castellgalí 1
 
Alineació: Agustín, Arnau, Ponç, Albert, Aitor, Ricard, Joaquim, Pablo Agustín, Ribera, Noè i Andrei. També: Pablo, Pujantell, Ferran, Àlex, Fran, Roger i Andreu.
 
El matx va començar amb uns escapolats molt ben assentats a dins el camp, d’aquí a les primeres ocasions de gol, però la sort no ens va acompanyar. Tan va ser així que al final de la mitja part ja guanyàvem per 2 a 0 amb gols de Pablo Agustín i Andrei respectivament. 
A la represa els nostres van sortir una mica adormits i en una de les poques ocasions que ens van crear, i en una falta ens reduïen distàncies al marcador. A partir d’aquí va ser un punt d’inflexió, ja que els nostres van tornar a mostrar la seva gran versió. Grans ocasions de gol per acabar el partit i amb el resultat final de 4 a 1 amb gols de Andrei i Noè. 
En resum, bon partit dels nostres, els quals encara no coneixent la derrota. Ara una setmana de descans i a seguir igual, tots a treballar per anar  evolucionant! Sort!!!
Increïble actuació del Ponç, al centre de la defensa.
 
ALEVÍ  “A”
 
CF SOLSONA 6  -  BALSARENY   2
 
CONTINUEM COLÍDERS!!
 
Alineacio: A.Cami, Oriol, Gerard, Miquel(1), A.Corbera, Guillem, Pere, Alex(3), Edu(1), Modest(1), P. Serra
 
Partit amb quatre parts ben diferenciats, amb un començament molt ordenat tant en defensa com en atac, a on el nostre porter és un espectador més, i a on aconseguim fer 2 gols. El segon i tercer quart es una baixada de tensió total i no aconseguim tornar a tenir el control del partit, fruit d´això ens empaten el partit. Però l´últim quart i gracies a una bona reacció dels jugadors marquem 4 gols mes, fent justicia a la superioritat de l´equip local. Aquest moments de desencert ens ha d´ensenyar a no baixar la guardia mai.   FELICITATS JUGADORS I PARES PER ANIMAR CONSTANMENT.    SALUT I FUTBOL!!!
 
 
ALEVÍ  “B”
 
CF SOLSONA “B”, 2
VILOMARA, “B”, 9

Jugadors:Costa,Puig,Arnau,Bernat,Ivan(1),Joti,Maria,Nuria,Olle,Jordi,Dani(1)
 
Continuem sense puntuar
 
Dissabte passat vàrem disputar el partit contra el Vilomara,el partit es preveia igualat ja que els dos equips ens trobem a la part baixa de la classificació,pero nomès vam ser capaços d’aguantar els 2 primers quarts,en que arribavam al descans amb el resultat de 2-3 els gols dels escapolats aconseguits per Ivan i el Dani que s’estrenava aixi en aquesta nova temporada com a golejador.Els dos quarts restans van estar marcats pel domini visitan,tot i que els blaus van disposar de bones ocasions de gol la pilota no va voler entrar,en canvi els visitans van aconseguir foradar la porteria solsonina en 6 ocasions més acabant el matx amb el resultat de 2-9.
La setmana que be ens desplaçem a Castellgali esperem anar creixent com equip i els resultats mes tard ho mes d’hora arribaran.Anims Nois!!!
 
 
BENJAMÍ  “A”
 
CF Solsona 3 - 4 CF Pirinaica
 
Es fonen els ploms
 
Els solsonins rebien la visita de l'equip més fort del moment, amb només 3 gols encaixats durant la competició. L'organització defensiva era la millor arma per sortir ràpid i sorprendre el rival, i això es va executar a la perfecció fins al minut 30 de partit, fet que es traslladava al marcador amb un 3-0 pels blaus. A partir d'aquell moment però, un canvi de sistema en el joc dels rivals, una davallada en la pròpia confiança i en el fet d'afrontar un partit totalment diferent al que havíem jugat fins llavors va fer que els gols manresans anessin arribant, un darrere l'altre, fins que la remuntada es va culminar. 
 
Van jugar: D. Martos, M. Bautista, E. Planes, M. Brotons, R. Anglarill, T. Solé i A. Perez. També: E. Colell, J. Pallissa, M. Barniol i A. Vendrells.
Gols: Alexis Pérez (3).
 
BENJAMÍ  “B”
 
CF SOLSONA “B”, 1
GIMNÀSTIC MANRESA “G”, 4
 
PREBENJAMÍ  “A”
 
CF SOLSONA , 18
CALLÚS “B”, 0
 
C.F. Solsona: Bernat (2), Albert (4), Toni (1), Rafa, Lucas, Pol (4), Ramon (5), Oleguer, Roger, Jaume i Marçal (2).
Entrenadors: Joan Vendrell i Guillem Vila.
 
Golejada a casa
 
Aquest cap de setmana ens visitava l'equip cuer de la lligueta, el callús. Aquest equip ere molt fliux pero tot i aixo els solsonins no reflectien la seva calitat com a equip i jugaven de qualsevol manera. Tot i això al minut 1 de joc el Ramon ia va fer el primer gol, al minut 2 el Toni va fer el segon, al minut 4, 6, 8, 9 el Pol va posar el marcador 6-0 a favor dels solsonins. La segona part va anar igual que la primera pero els locals nomes van poder marcar 2 gols obra de Marçal al minut 2 i 10. A la tercera part es van veure 6 gols mes a botes de l'Albert al minut 3, 8, 9 i del Ramon al minut 5, 7, 9 i al final d'aquest temps els solsonins guanyaven 14-0. A la quarta part hi va haver gols de l'Albert al minut 1 del Bernat al minut 3, 5 i del Ramon al minut 7. El marcador final de 18-0 no va mostrar gens el joc dels solsonins sinó que va ser un marcador tant ampli perquè van ser superiors tècnicament al Callús.

 
PREBENJAMÍ  “B”
 
CF SOLSONA “B”, 1
CALLÚS, 8

El darrer dissabte dia 10 de novembre, el prebenjamí B del C.F.Solsona s’enfrontava amb el Callús “A” equip format per jugadors un any més grans que els solsonins. 
 Malgrat el resultat, 1-8, els solsonins van saber plantar cara en tot moment  amb una brillant feina defensiva dels migcampistes ,oferint un bon joc tàctica i tècnicament i van brindant als espectadors nombroses oportunitats i jugades brillants.
Destacar l’esforç de l’equip durant tot el partit i felicitar-los per la millora en les jugades d’estratègia.  Moltes felicitats i a seguir treballant ! 
 
 
FEMENÍ  
 
ASSOCIACIÓ FUTBOL LES 2-4 CF SOLSONA
 
L’EQUIP SOLSONÍ ACONSEGUEIX REMUNTAR UN PARTIT QUE S’HAVIA POSAT MOLT COMPLICAT.
 
Aquesta setmana l’equip femení del CF Solsona es desplaçava a Les, amb concentració inclosa, per tal de disputar el partit corresponent a la 6a jornada de lliga.
Les escapolades sortien al terreny de joc molt poc entonades i el Les aprofitava aquest moment de despropòsit solsoní per a avançar-se fins a dues vegades en el marcador. Fins i tot podia haver sentenciat el partit amb dues ocasions més que, en cas d’entrar haguessin suposat un 4-0 amb menys de 20 minuts. Per sort el Solsona va poder frenar aquesta estampida inicial i malgrat no trobar el rumb evitava que el partit se’ls escapes. A les acaballes de la primera part, un cop de sort donava ales a les blanc-i-blaves i les situava de nou al partit amb tota una segona mitat per endavant.
A la represa l’equip va sortir amb ganes i motivació suficient per arreglar el que elles mateixes havien permès i en una gran mostra d’orgull, motivació i competitivitat van ser capaces de capgirar el marcador i fins i tot ampliar-lo encara més.
Malgrat no realitzar un bon partit, amb el joc característic a que ens tenen acostumades, les noies del futbol 11 van ser capaces de guanyar un partit que les situa a la part alta de la classificació traduint la seva ratxa amb el millor inici de temporada que s’ha fet en les 4 campanyes de vida de l’equip. 4 victòries en els 6 encontres disputats demostren l’ambició i les ganes de seguir millorant d’aquest conjunt. Felicitats per la victòria!!
Foto: CF Solsona