El berguedà Joan Freixa i la solsonina Mavi Gil guanyen el Campionat de Catalunya

Vallter 2000 va acollir dissabte la setena prova de la Copa Catalana de Raquetes de Neu

Publicat el 17 de març de 2014 a les 17:18
Mavi Gil, al podi, amb Rosa Valls i Leila Moreno Foto: Blue Motors Sortida del Campionat de Catalunya de Raquetes de Neu. Foto: Vallter 2000

El berguedà Joan Freixa i la solsonina Mavi Gil es van proclamar aquest dissabte campions de Catalunya de raquetes de neu a Vallter 2000. La cursa, a més, era la setena de la Copa Catalana i també puntuava per la novena edició del Circuit Català de l'especialitat, de caire no competitiu, organitzat per la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya .

Freixa va cobrir el recorregut amb un temps de 31 minuts i 20 segons, mentre que el subcamió de Catalunya va ser Jordi Uró – guanyador de la cursa de Núria - i Francesc Jové va completar el podi femenina. Mavi Gil, de la Selecció Catalana de l'especialitat, es va proclamar campiona de Catalunya amb un temps de 38:30 per davant de Rosa Valls i Leila Moreno.

El fort vent i la manca de neu en alguns punts del recorregut van obligar l’organització ha suprimir l'ascens fins al pic de la Dona però això no va evitar que la cursa reunís 35 competidors mentre que més de 90 més cobrissin el recorregut del Circuit Català.

Campionat de Catalunya de Raquetes de Neu. Foto: Vallter 2000