Machame, la porta dels valors és el títol del treball que obre el 22è Cicle de Projeccions del Centre Excursionista del Solsonès. És de David Semís i explica els valors de la cultura que es pot conèixer en l'ascensió a l'Uhuru Peak, al cim central del massís del Kilimanjaro, el sostre d'Àfrica. Té una durada de 20 minuts.
En la mateixa sessió es podrà veure la projecció Volta al Vignemale, del Centre Excursionista del Solsonès. S'hi mostren imatges de l'espectacularitat dels paratges de què es pot gaudir en l'ascensió al Petit Vignemale (3.032 m).
L'entrada és lliure. Hi col·laboren l'Ajuntament de Solsona, la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya i el Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana.
El Centre Excursionista obre el 22è Cicle de Projeccions
Dissabte 5 de novembre, 21.30 h - Teatre Comarcal (Vall Fred, 20) - Entrada lliure
ARA A PORTADA
-
«Esperem que la celebració dels 50 anys incentivi l’obertura de l’Amisol cap a la població» Redacció
-
Posen de relleu al Solsonès el Sistema de Crèdits Climàtics Forestals de Catalunya per mobilitzar inversió privada cap a la gestió forestal multifuncional Redacció
-
Somnis barrocs a la Catalunya Central: el Festival Espurnes Barroques desvela la seva programació Redacció
-
-
Sols Ciència omple l'Sputnik de Solsona amb l'estrena de la tercera edició del «Set de Ciència» Redacció
Publicat el
04 de novembre de 2011 a
les 18:34
Et pot interessar
-
Esports
Desplaçament de Champions de la Penya Barcelonista de Solsona
-
Esports
Notable participació a la Cursa Social del Club d'Esquí La Coma
-
Esports
Gal·la Casafont Masanés i Clàudia Garcia Fornell pugen al podi a l'Open Ronda 2 a Alcoletge
-
Esports
Núria i Ares Navarro, del Solsona Patí Club, seleccionades pel programa d'alt rendiment esportiu de patinatge artístic
-
Esports
Més d'un centenar de nens i nenes han participat a la fase comarcal de natació del Solsonès
-
Esports
Les cròniques dels partits del CB Solsona
