Un any més, i ja és la XIXa edició, l'Hotel Crisami de Solsona organitza un nou campionat de Botifarra Ràpid, al qual hi participen jugadors d'arreu de la comarca però també tot Catalunya.
La jornada tindrà lloc el dissabte 17 de setembre a partir de 2/4 de 5 de la tarda, i les inscripcions, dues hores abans, al mateix Hotel Crisami. El preu d'inscripció per parella és de 25 euros.
El que dóna renom i alicient a aquest sorteig és la gran quantitat de premis i també el seu valor. Hi haurà un primer premi de 600 euros i trofeus, un segon de 240 euros i trofeus, un tercer de 120 euros i trofeus, un quart de 60 euros i trofeus, i del cinqué al vuitè classificat rebran un obsequi.
A més, la primera parella mixta o femenina tindrà un premi de 30 euros i trofeus, el mateix que la primera parella local.
Més informació al 973 480413
El Crisami organitza el XIX Campionat de Botifarra Ràpid del Solsonès
El dissabte 17 de setembre de 2011
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2011 a
les 09:00
Et pot interessar
-
Esports
Virus Carnaval
-
Esports
L'atleta solsoní Sancho Ayala, bronze als 10K als Campionats d'Espanya
-
Esports
Solsona millora les instal·lacions de pàdel amb la cobertura d’una pista
-
Esports
Les cròniques del CB Solsona
-
Esports
Els Elefants mostren la seva millor cara
-
Esports
Empat ingrat per a tots: UE GUISSONA 1 -1 CF SOLSONA
