Rocòdrom de Can Mascaró. Foto: CTFC
El CTFC ha cedit a l'Ajuntament de la Coma i la Pedra les peces del rocòdrom que fins aquest dilluns esstaven instal·lades a la paret del Cedricat, a can Mascaró.
Membres del Club Excursionista Prepirineu van despenjar ahir les pedres, que s'instal·laran a la Sala polivalent del local de la piscina de la Coma, en la segona fase d'adequació d'aquest local. Actualment, en aquest local hi ha la seu del club excursionista, del club d'esquí La Coma i el local social del municipi.
El rocòdrom tindrà una alçada de sis metres i set d'amplada, i es preveu que s'obri al públic durant el mes de març.
El rocòdrom era a la paret de l'edifici del Cedricat de l'època anterior de les instal·lacions, quan era una casa de colònies. La part inferior ja s'havia anul·lat fa uns anys per evitar possibles incidents. Amb la cessió a l'ajuntament de la Coma i la Pedra, s'aprofitarà un recurs lúdic que en aquests moments no tenia cap utilitat.
El CTFC cedeix el rocòdrom de Can Mascaró a la Coma i la Pedra
Les peces del rocòdrom s'instal·laran a la Sala polivalent del local de la piscina de la Coma
ARA A PORTADA
-
-
Preocupació entre els ramaders del sud del Solsonès per tres possibles atacs de llop a ramats d'ovelles Redacció
-
Campanya de donació de sang a l’Institut Francesc Ribalta: una oportunitat per salvar vides Ramon Estany Montanyà
-
Pau Cosenza Rinaldi, guanyador de la Beca de futbol de la Fundació Social i Esportiva Arrels de Solsona Redacció
-
Les plaques fotovoltaiques de la sala polivalent i el pavelló de Solsona generen l’equivalent al consum de fins a 130 llars Redacció
Publicat el
22 de febrer de 2011 a
les 16:04
Et pot interessar
-
Esports
Empat amarg en el temps de descompte
-
Esports
El municipal celebra els equips campions del CF Solsona
-
Esports
Olius campió de la 5a Lliga Catalana Infantil de bitlles
-
Esports
Victòria justa del Solsona per a sortir del descens
-
Esports
Les cròniques dels partits del CB Solsona
-
Esports
Sant Jordi a la Penya Barcelonista de Solsona
