Enguany l’empresa de serveis esportius amb seu al Pla del Penedès commemora el vintè aniversari de la seva fundació convertida en una empresa referent a Catalunya en la realització d’activitats físico-esportives al medi natural per a centres educatius, empreses i particulars.
El tret de sortida a tot un any de celebracions el va donar el passat dissabte dia 11 de febrer amb una botifarrada popular après-ski a l’Alberg Mirador Port del Comte, allotjament que gestiona la mateixa entitat i que s’ubica a peu de pistes de l’estació d’esquí prepirinenca on Esportec ofereix multitud d’activitats de neu.
Així mateix, l’empresa penedesenca anirà fent picades d’ullet al vintè aniversari en les diferents ubicacions on organitza activitats més enllà de la temporada d’hivern: l’Alt Penedès i la Costa tarragonina (ecorutes), Port del Comte i Bàscara (parcs d’aventura) i la Costa Daurada (activitats aquàtiques). Activitats que, d’altra banda, ofereix en format d’estades i formacions per a centres educatius d’arreu del país, amb servei de monitoratge vint i quatre hores i amb la seguretat com a prioritat.
El vintè aniversari també tindrà el seu protagonisme a les xarxes socials, on l’empresa de serveis esportius buscarà la complicitat i la participació dels seus adeptes a través de concursos i suculents sortejos.
Des que va començar a caminar el 2003 l’activitat d’Esportec s’ha centrat en fomentar la pràctica esportiva i l’esperit d’aventura a casa nostra, sense intermediaris i de la mà de tècnics esportius llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Aquest és sens dubte la clau que li ha permès garantir la millor qualitat, preu, originalitat i control sobre totes les activitats, que realitza ja sigui al mar o a la muntanya, durant tot l’any.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La solsonina Emma Fraxanet, guardonada en la categoria Revelació dels Premis DonaTIC 2026 Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Carnaval de Solsona 2027 s’emetrà en directe per 3Cat i obre noves vies de participació ciutadana Ramon Estany Montanyà
-
-
-
Societat El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
27 de febrer de 2023 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Esports
Derrota incomprensible del Solsona
-
Esports
Passió blaugrana a les portes d'Àsia: la Penya Barcelonista Solsona i Comarca conquereix Istanbul
-
Esports
El FS Llobera es proclama campió de la Supercopa Comarcal de futbol sala
-
Esports
La crònica dels partits del CB Solsona
-
Esports
Esport, salut i tradició: el Cross Escolar del Solsonès es consolida amb la participació de més de 1.500 alumnes
-
Esports
El FS Solsona-Amisol, campió dels Special Olympics 2026
