Èxit total al VII Torneig Solsona Patí Club

El Solsona Patí Club també va col•laborar amb la Marató de TV3

Publicat el 20 de desembre de 2012 a les 21:20

El passat diumenge dia 16 de desembre, per setè any consecutiu el Solsona Patí Club va organitzar el seu VII Torneig Solsona Patí Club amb la participació de prop de dos-cents patinadors vinguts d’arreu de Catalunya (C.P.A. Anglès, C.P.A. Figueres, C.P. Cristinenc, C.P.A. Pineda, C.P.A. Calella, C.P. Lluçanès, C.P. Solsonès, C.P. Tremp, C.P.A. Diadema Corbera, A.P.A. Sant Andreu, C.P.A. Santa Perpètua, C.P.A. Cubelles i Solsona Patí Club).
Durant tot el cap de setmana, aquest esdeveniment esportiu, ha aconseguit mobilitzar una gran multitud donant vida a tot el poble.
De la nostra entitat hi varen participar, a la categoria Mini, la més novella de la competició: Ares Navarro que es va proclamar campiona, i seguida per una altra de les nostres patinadores, Paula García com a subcampiona.  


 
A la categoria Promoció, on es reuneixen les futures promeses del patinatge artístic, hi varem tenir a Marina Albets fregant el podi en cinquena posició, molt a prop hi va estar la Sara Gil en setè lloc, la Clara Clotet va finalitzar en una boníssima quinzena posició, Àngel Cases va ser el dissetè i en Xavier Cases el divuitè. 
A la categoria B-1 hi varem tenir a dues principiants en aquest nivell i ho varen fer d’allò més bé, on la Júlia Bin Melsió en va ser la desena i la Núria Navarro la onzena classificada.
A la categoria Certificat, la més nombrosa de la competició, hi varem tenir a Marta Miró que va aconseguir una boníssima novena posició. 
A la categoria Infantil, la Mercè Llordella es va alçar al podi com a campiona, en sisè lloc hi varem tenir a Gemma Colilles (que s’estrenava a categoria) i en vuitè lloc s’hi va situar la Patrícia Cases.


 
Durant tota la jornada es va viure un boníssim ambient entre tots els assistents gaudint d’una de les últimes competicions d’aquesta temporada amb un brillant equip de Jutges que varen fer possible que aquest trofeu fos àgil i molt ben puntuat i un gran equip de calculadors (Josep Maria Cases, president del Solsona Patí Club amb el suport de calculadors titulats i molt experimentats). 
El Solsona Patí Club també va voler col•laborar amb la Marató de TV3 amb una guardiola i fer possible que a qui li vingués de gust pogués aportar el seu granet de sorra per aquesta bona causa.  
A l’entrega de trofeus del matí hi varem tenir a Cristina Ribera (Pubilla de Solsona 2012) a qui li volem agrair la seva col•laboració; i durant l’entrega de trofeus del matí i de la tarda varem comptar amb l’excel•lentíssim Alcalde de Solsona el Sr. David Rodríguez, el Conseller d’Esports del Consell Comarcal del Solsonès el Sr. Josep Maria Casafont i la tresorera del Solsona Patí Club la Sra. Consol Pérez.
Volem agrair la col•laboració rebuda per l’Ajuntament de Solsona i pel Consell Comarcal del Solsonès per l’organització d’aquest esdeveniment esportiu que ha mogut un gran nombre de famílies que han passat tot un cap de setmana gaudint de la nostra ciutat i de la nostra comarca.
L’agraïment més gran i de tot cor és per la gran col•laboració donada per tots els patinadors, que en tot moment han estat allí per ajudar en tot el que fos necessari; sense oblidar que gràcies a tots els pares i familiars dels patinadors aquest grandíssim esdeveniment no hauria pogut ser possible. Tots ells, patinadors amb pares i mares i familiars, fan possible que dia a dia el Solsona Patí Club sigui més gran, fent créixer també la nostra ciutat. Volem fer una menció especial a tres patinadores que no varen poder participar a la competició per lesió: Laia Mujal, Ariadna Fortes i Montse Auguets; totes elles han estat allí en tot moment col•laborant en tot allò que era necessari en aquell moment.

També volem agrair al C.P.A. Cubelles (entitat que també hi entrena Ester Fornell, entrenadora del Solsona Patí Club) i molt en especial a la seva presidenta Sandra Morgades i a un grup de mares i pares que tant dissabte com diumenge varen estar col•laborant en tot el que era necessari (volem destacar que aquesta entitat va aconseguir un total de set podis amb multitud de quartes i cinquenes posicions). 
 
ENHORABONA SOLSONA PATÍ CLUB !!!!