ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2019 a
les 21:49
Actualitzat el
05 de juny de 2019 a les
10:57
El dissabte 1 de juny de 2019, es va disputar la Fase Nacional d’Escacs a Igualada (Anoia), en ella hi va participar 3 escaquistes de la nostra comarca. La competició es va dur a terme seguint el sistema suís FIDE, jugant a 6 rondes, a 60 minuts a caiguda de bandera. Els resultats van ésser els següents:
Benjamins:
6è Lluc Brotons Ximenis Escola Setelsis 3 punts
20è Marcel Besora Gómez Escola Arrels 1 1 punt
Aleví:
13è Lleïr Sala Boix Escola Setelsis 2,5 punts
Et pot interessar
-
Esports
Rebuda institucional als equips sènior i juvenil de futbol sala
-
Esports
Doble podi per Antoni Ferrer de Torà al Trofeu Generalitat de tir al plat
-
Esports
Entrega de trofeus del campionat d'hivern d’escacs de Solsona
-
Esports
La Copa Catalunya Fossa Olímpica destaca la participació d'Antoni Ferrer de Torà en el triomf per equips
-
Esports
Olius sobresurt a les bitlles amb presències constants als podis del Circuit Individual i el Campionat de Catalunya
-
Esports
Mollerussa reuneix la Fase Nacional d’Escacs dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya
