La temporada començarà el proper 17 de setembre amb la Supercopa

El Consell Comarcal del Solsonès reuneix als delegats de la Comarcal per planificar la nova temporada

Publicat el 15 d’agost de 2012 a les 16:12
Reunió de delegats de la comarcal Foto: Consell Comarcal
 

Els equips tenen de temps fins aquest divendres per presentar la seva candidatura per acollir la seu de la supercopa
  
El Conseller Comarcal d’Esports, Josep M. Casafont va reunir als delegats de la lliga comarcal de futbol sala per planificar la nova temporada. Enguany la temporada començarà el proper divendres 17 de setembre amb la disputa de la SUPERCOPA. Fins aquests divendres els equips 17 d’agost tenen temps per presentar la seva candidatura per acollir la seu de la supercopa. La Supercopa enfrontarà el primer i segon classificat de la Lliga Comarcal, el guanyador de les 12 hores i l’equip amfitrió.
La temporada 2012-2013 de la Lliga Comarcal començarà el cap de setmana  del 22 i 23 de setembre, i comptarà amb la participació en principi de 15 equips ,que es poden ampliar fins a 16. El sistema de competició serà el d’una lliga regular que finalitzarà a finals del mes de maig amb la disputa de les 12 hores.
El conseller comarcal d’Esports, Josep Maria Casafont va valorar molt positivament la reunió amb els representants dels equips que conformen la Comarcal. Casafont va manifestar que “estic satisfet de com ha anat la  reunió amb tots els equips i delegats, aquests s’impliquen positivament per millorar any rera any el funcionament de la Comarcal. Amb aquesta equips i la seva actitud estic segur que l’esportivitat i competitivitat d’aquesta temporada seran exemplars.”