L'Ajuntament de Solsona convoca una plaça de coordinador esportiu a les piscines municipals

Publicat el 05 de maig de 2014 a les 08:43
La Junta de Govern Local, en la sessió duta a terme el dia 28 d’abril de 2014, aprovà les Bases reguladores de la convocatòria per a la contractació laboral temporal a temps parcial d’un coordinador de les activitats esportives per a les piscines municipals, durant l’estiu del 2014, i anunciar simultàniament la convocatòria de concurs.
 
Les tasques a realitzar per aquest/a coordinador/a són:
1. Dissenyar i implantar el Programa d’activitats esportives.
2. Controlar el correcte seguiment del programa d’activitats i els monitors/es que en depenen.
3. Integrar-se dins la plantilla de monitors per al desenvolupament del programa d’activitats.
4. Redactar setmanalment, l’informe d’incidències.
5. Presentar una memòria d’activitats al final de temporada (abans del 30 de setembre).
6. Altres tasques pròpies d’un coordinador d’activitats esportives.
La contractació laboral serà de caràcter temporal, mitjançant contracte d’obra o servei determinat i el període serà del 25 de juny de 2014 a finals del mes d’agost de 2014 en funció de la data de finalització de les activitats. El contracte serà a temps parcial i l’horari serà de 9 hores a 14 hores, de dilluns a divendres.
El sistema de selecció dels aspirants s’efectuarà d’acord amb el que preveuen aquestes Bases, el Reglament de personal al servei de les entitats locals (en endavant RPEL) i la legislació concordant.
Base segona. Condicions de les persones aspirants
Per ser admeses en el procés selectiu, les persones aspirants, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, han de complir els requisits següents:
a) Acreditar la nacionalitat. Les persones estrangeres hauran d’acreditar que estan en possessió del permís de residència legal a Espanya, excepte: els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. Tampoc el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge tants dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels
estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors
b) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques pròpies de la plaça convocada
c) Haver complert 18 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa
d) Estar en possessió de coneixements de nivell de suficiència de català (nivell C) de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o dels reconeguts per aquesta com a equivalents.
e) Estar en possessió de la titulació de tècnic/a superior en animació d’activitats físiques i esportives o equivalent
f) Estar inscrit en el Registre Oficial de Professionals de l’Esport de Catalunya
g) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública
Base tercera. Presentació de sol·licituds
1. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el registrec d’entrades de l’Ajuntament de Solsona (carrer del Castell, número 20, 25280. Telèfon 973 480 050, horari de dilluns a divendres, de 8.30 hores a 14.30 hores i dissabtes de 9.00 hores a 13.00 hores) una sol·licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la pàgina web http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/ofertes-laborals, adreçada a l’alcalde president de l’Ajuntament, de conformitat amb el que disposa l’article 38 de la Llei del règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú (en endavant LRJPAC), sens perjudici dels altres mitjans previstos a la norma.
2. El termini per a la presentació d’instàncies és de vint dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província. Les Bases es publicaran al tauler d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal (http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/oferteslaborals).
3. Els/les aspirants amb discapacitat podran sol·licitar les adaptacions necessàries per a la realització de les proves i, en el seu cas, del lloc de treball.
4. Per ser admès/a en les proves selectives, a la sol·licitud s’ha de manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona de la convocatòria, i s’hi ha d’adjuntar alhora degudament compulsats els documents següents:
1) Fotocòpia autentificada del DNI.
2) Fotocòpia autentificada de la titulació exigida, o resguard de pagament dels drets d’obtenció.
3) Fotocòpia autentificada del certificat de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent, corresponent al nivell C de coneixements del català.
4) Currículum vitae.
5) Fotocòpia autentificada de la inscripció en el Registre Oficial de Professionals de l’Esport de Catalunya.
6) Documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al·legats per valorar el concurs, de conformitat amb el barem exposat a la base sisena i sense que el Tribunal Qualificador en pugui valorar d’altres que no siguin aportats en aquest moment. Per acreditar l’experiència caldrà aportar informe de vida laboral.
Fases del procés selectiu:
1. Selecció. És per la modalitat de concurs i consta de quatre fases:
1.1. Valoració de mèrits. Consisteix en la valoració del currículum dels aspirants, d’acord amb el barem següent, i sempre sobre la documentació acreditativa aportada dins el termini de presentació d’instàncies (l’experiència s’acredita amb l’Informe de vida laboral).
1.1.1. Experiència professional com a monitor d’activitats esportives, fins a un màxim de 3 punts, que es puntuen a raó de 0,20 punts per 30 dies treballats.
1.1.2. Altres titulacions acadèmiques i cursos de formació o perfeccionament relacionats amb les funcions bàsiques a cobrir. Fins a un màxim de 3 punts, que es puntuaran de conformitat amb l’escala següent:
- Titulacions universitàries: 1 punt per titulació.
- Màsters o postgraus: 0,50 punts per titulació.
Altres cursos de formació i perfeccionament amb certificat d’aprofitament o assistència amb una durada mínima de 10 hores: 0,50 punts per curs.
1.2. Prova de coneixements lingüístics. Per a aquelles persones que no acreditin disposar del certificat de nivell C de la Secretària de Política Lingüística. Aquesta prova és eliminatòria i té un resultat d’exercici apte o no apte.
1.3. Presentar una programació d’activitats esportives setmanals adequada a les instal·lacions de les piscines municipals i al seu entorn. El contingut d’aquest programa ha d’incloure: repartiment de grups per edats, horaris d’activitats per grups d’edat, activitats que es desenvoluparan, organització de grups/monitors, jornada “Mulla’t per l’esclerosi múltiple” (dia 13 de juliol), festa de final de curs, hora de resistència, activitats
per adults, i d’altres iniciatives a proposta del coordinador. Es valorarà fins un màxim de 5 punts i es valoraran especialment aquelles iniciatives que millorin les activitats que s’ofereixen.
1.4. Entrevista personal. No tindrà caràcter obligatori i es realitzarà a petició del Tribunal. Donat el cas que es realitzi l’entrevista, aquesta tractarà sobre qüestions relacionades amb les funcions a realitzar pel lloc a proveir i amb l’experiència professional de l’aspirant. La puntuació màxima a atorgar en aquesta prova serà de 3 punts.