L’atleta Sílvia Leal rep un reconeixement del CES i l’Ajuntament de Solsona

En un acte organitzat i promogut pel Centre Excursionista del Solsonès

Publicat el 18 de desembre de 2012 a les 08:31
L’atleta amb l’alcalde, dissabte a la sala cultural de l’Ajuntament Foto: Aj Solsona

L’atleta solsonina Sílvia Leal i Augé, membre del Centre Excursionista del Solsonès, va rebre dissabte el reconeixement de la seva ciutat amb motiu dels èxits assolits aquest any. Leal s’ha proclamat subcampiona mundial de Quilòmetre Vertical i subcampiona estatal de Curses de Muntanya, a més de pujar al podi en proves d’altres modalitats. 
En finalitzar la xerrada “Un any de somni”, que va oferir la pròpia Sílvia Leal, l’alcalde, David Rodríguez, va lliurar-li una reproducció del drac de la ciutat i va fer-li signar el segon llibre d’honor de la institució. També per sorpresa seva va obsequiar-la el Centre Excursionista del Solsonès.
Entre altres mèrits, l’última temporada la solsonina ha aconseguit també la tercera posició a la Copa d’Europa de Raquetes de Neu i al Campionat del Món de Skyspeed. Així mateix, s’ha proclamat campiona de la Copa Catalana de Raquetes de Neu i subcampiona del Campionat de Catalunya de la mateixa modalitat. Ha format part de la selecció catalana de raquetes de neu i de curses de muntanya i la selecció espanyola de curses de muntanya.