Del Solsona Patí Club hi va participar la Leire Jiménez Pueyo al Nivell 8 Grup C, acompanyada de la seva entrenadora Ester Fornell i de la seva família, amics i amants del nostre esport.
La Leire va realitzar uns entrenaments molt i molt bons plens de concentració i amb uns objectius molt detallats. Quan la nostra patinadora va sortir a pista per realitzar el seu programa tècnic ho va fer plena de convenciment aconseguint fer-lo amb uns valors molt alts tant a nivell tècnic com artístic.

La Leire va aconseguir la millor puntuació que mai havia aconseguit portant-la fins a la tercera posició.Enhorabona Leire i segueix treballant com ho estàs fent perquè els objectius es van assolint dia rere dia.
Moltíssimes felicitats!