
Ja hem arribat a la última setmana d’agost i l’estiu s’acaba. Amb ell s’acaben també les activitats que realitzen els infants a les piscines durant cada matí.
Aquest any ha anat d’alló més bé. La primera setmana cadascún dels grups pintava el seu cartell que l’acompanyaria al llarg de l’estiu i l’identificaria. A la segona, ens atreviem a grabar un Harlem Shake per tal de promocionar les activitats a les piscines. Seguidament la nit de bivac i a les restants de júliol excursions amb bici i a peu. En iniciar l’agost aquagym, visita i activitat taller amb la Creu Roja i els castellers de Solsona i per concloure l’estiu una nova sortida amb càmeres per que cada infant pugui extreure les seves imatges de recòrd d’un estiu diferent!!!

Més de 120 nens i nenes diferents han gaudit aquest estiu d’aquestes activitats. Des del Pi ens despedim d’aquest estiu però tornarem l’any vinent amb la intenció de tornar-vos a entrenenir a tots i a totes un estiu més!!!!