Després de la bona acollida de la prova pilot d’aquest estiu, l’Ajuntament de Solsona manté, almenys d’octubre a desembre, les activitats de dinamització de l’skatepark. “Enrampa’t” és una proposta d’oci cooperatiu i saludable oberta i gratuïta per als infants i joves de 6 a 14 anys. Ara, però, per facilitar-ne l’organització, cal inscriure-s’hi prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) municipal.
Durant l’estiu fins a una cinquantena de nens i nenes han participat en aquesta activitat. A partir d’ara, es durà a terme els dilluns i dimecres de cinc a dos quarts de set de la tarda. Els tècnics facilitaran el treball segons els nivells dels participants, tot i que es barrejaran infants de diferents edats a fi de promoure l’activitat cooperativa entre petits i grans. És una iniciativa de l’Ajuntament executada per Gesport i coordinada pels Serveis Socials en el marc del projecte d’acció educativa a espais públics “A camp obert”.
[h3]Convivència comunitària[/h3]
Entre els objectius d’aquesta proposta hi ha la recuperació de l’espai públic per a la convivència comunitària, el foment de l’accés a les activitats de lleure i la integració de diferents col·lectius. Tal com es fa amb l’extraescolar gratuïta de la Fundació Barça, a les activitats de la pista de patinatge municipal es crea un punt de trobada on treballar valors com la companyonia, el respecte a la diferència i la convivència.
“Enrampa’t” començarà dilluns que ve, dia 4. Les famílies que hi estiguin interessades poden recollir a partir d’avui la documentació a l’OAC i cursar la inscripció fins dilluns com a molt tard. Els usuaris podran apuntar-s’hi per dies únics o ambdós dies de la setmana.
L’«skatepark» de Solsona estrena nous horaris i inscripció prèvia
Hi ha temps per apuntar-s’hi a l’OAC municipal fins dilluns vinent, dia 4
ARA A PORTADA
-
El pub Sputnik de Solsona rep Dan Arisa i la companyia FDM amb un concert captivador Ramon Estany Montanyà
-
-
AMISOL renova el mobiliari d’una llar-residència amb una aportació de la Fundació “la Caixa” Ramon Estany Montanyà
-
-
El bisbat de Solsona rep novament el segell Infoparticipa per la transparència en la seva gestió web Redacció
Publicat el
27 de setembre de 2021 a
les 20:50
Actualitzat el
29 de setembre de 2021 a les
08:05
Et pot interessar
-
Esports
Rebuda institucional als equips sènior i juvenil de futbol sala
-
Esports
Doble podi per Antoni Ferrer de Torà al Trofeu Generalitat de tir al plat
-
Esports
Entrega de trofeus del campionat d'hivern d’escacs de Solsona
-
Esports
La Copa Catalunya Fossa Olímpica destaca la participació d'Antoni Ferrer de Torà en el triomf per equips
-
Esports
Olius sobresurt a les bitlles amb presències constants als podis del Circuit Individual i el Campionat de Catalunya
-
Esports
Mollerussa reuneix la Fase Nacional d’Escacs dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya
